וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיצוץ? מוחמד סלאח סירב להצעת ליברפול להאריך את חוזהו

סוכנו של המצרי צייץ אמוג'ים צוחקים, העיתונאי פבריציו רומאנו פרסם שהמו"מ בין הצדדים פוצץ בדצמבר. האם הכוכב של קלופ יעזוב ללא תמורה?

תקציר: ליברפול - ווסטהאם 0:1/ספורט1

מוחמד סלאח הפך בליברפול לאחד השחקנים הטובים בעולם, הכוכב הבלתי מעורער של יורגן קלופ וגם מי שאולי חתום יותר מכל על האליפות ההיסטורית שחגגו באנפילד ועל גביע אלופות נוסף, אבל העיתונאי פבריציו רומאנו דיווח הערב (שישי) שבהחלט קיימת אפשרות שהצדדים ייאלצו להפריד כוחות בקיץ.

מוחמד סלאח חתם בליברפול בקיץ 2017 תמורת כ-45 מיליון יורו, אז היה שחקן בולט ברומא ואקס צ'לסי ולא מעבר, אבל תוך שנה ליברפול דאגה להאריך את חוזהו עד קיץ 2023. הבעיה היא שמאז סלאח לא חתם על חוזה חדש והמשמעות היא שבעוד שנה ושלושה חודשים, אם הצדדים לא יגיעו להבנות, הוא יוכל לעזוב ללא תמורה.

מוחמד סלאח, קשר ליברפול. OLI SCARFF, GettyImages
ליברפול במלכוד לקראת הקיץ אם לא תושג התקדמות בשיחות/GettyImages, OLI SCARFF

לפי רומאנו, שידוע כאחד העיתונאים המוערכים והאמינים בעולם הכדורגל, סלאח וסוכנו לא מתכוונים לקבל את ההצעה החדשה שהוגשה להם על ידי ליברפול. יתרה מכך, לפי רומאנו הצדדים עצרו את השיחות לגבי הארכת החוזה כבר בדצמבר והכוונה היא לחדש את השיחות רק בקיץ, בידיעה שאז תצטרך ליברפול לקבל החלטה קשה - האם למכור את הכוכב הגדול ביותר שלה, או שמא להשאירו עונה נוספת ולקוות שהיא תגיע מולו לסיכום על הארכת חוזה, אחרת הוא יעזוב בחינם בהנחה שהמו"מ לא יבשיל הלארכת החוזה.

מדובר במצב זהה בו נמצאים כרגע קיליאן אמבפה וקבוצתו פריז סן ז'רמן, שסירבה למכור את הכוכב הצעיר בקיץ האחרון לריאל מדריד וכעת עלולה לאבד אותו בחינם עם תום חוזהו בסוף העונה הנוכחית.

יש לציין שבתקשורת האנגלית וגם על פי רומאנו, סלאח שבחודש יוני יחגוג את יום הולדתו ה-30, מעוניין להאריך את חוזהו בליברפול, אבל דורש בתמורה כ-400 אלף ליש"ט לשבוע, שדרוג ניכר לשכרו הנוכחי וכזה שיציב אותו בצמרת הגבוהה של המשתכרים בפרמיירליג.

נציין כי עוד לפני הפרסום של רומאנו בנושא, סוכנו של סלאח, ראמי עבאס עיסא, צייץ היום מספר אמוג'ים צוחקים ברשת הטוויטר מבלי להסביר את פשר אותו ציוץ, שככל הנראה נוגע לשיחות בינו לבין ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully