וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצבה הניסיונית והמחמאות ממוריניו: "אלי דסה נמצא בכל מקום במגרש"

עודכן לאחרונה: 11.3.2022 / 19:19

מגן ויטסה שיחק בקישור בהפסד לרומא, והותיר רושם עז גם על "המיוחד": "שחקן ברמה גבוהה מאוד, עשיתי חילופים כדי לעצור אותו". בעלי ויטסה, ולרי אויף הרוסי, הודיע על מכירת המועדון

תקציר: ויטסה - רומא 1:0/ספורט1

התקופה הפנטסטית של אלי דסה נמשכת. מגן הנבחרת אמנם הפסיד ולא היה מעורב בשער ב-1:0 אמש (חמישי) של ויטסה ארנהם מול רומא במשחק הראשון של שמינית גמר הקונפרנס ליג, אבל עדיין רשם משחק אישי נהדר שצד אפילו את עינו של ז'וזה מוריניו.

דסה סיכן שוב ושוב את הגנת הג'אלורוסי ועשה את שלו בצד ההתקפי, למרות שחבריו לא ניצלו זאת הפעם כדי לכבוש. במחצית השנייה מאמן ויטסה תומאס לטש עשה ניסוי מעניין, כשהציב את דסה בעמדה ניסיונית בקישור. "בעיקר במחצית השנייה, אלי שיחק יותר במרכז מאשר בצד ימין. הוא שיחק גם בעמדה 6 וגם בעמדה 8, ועשה את זה בצורה מעוררת הערכה. הוא היה היום בכל מקום על המגרש", שיבח המאמן.

ז'וזה מוריניו מאמן רומא עם אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
ערב מיוחד, מחמאות מ"המיוחד". דסה מסתחבק עם מוריניו/GettyImages, Soccrates Images

כאמור, גם ז'וזה מוריניו התרשם מהיכולת של המגן הישראלי ואמר בסיום ש"דסה יצר הרבה מצבים מסוכנים, כמו בכל משחק. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. היו לנו הרבה צרות שבאו מצד ימין שלו, והייתי חייב לעשות חילופים כדי למנוע את זה ממנו. אחרי השינויים, הייתה לנו קצת יותר שליטה", אמר.

גם בתקשורת ההולנדית היו מלאים בתשבוחות לדסה. באתר VI קיבל הישראלי את הציון 7.5, הגבוה מבין שחקני ויטסה וצוין כמי שהיה "מצוין גם התקפית וגם הגנתית". באתר VP קיבל דסה ציון 7. "מגני רומא הונחו ללכת לאחור כדי לעצור את ההצטרפויות המהירות שלו להתקפה", נימקו, "דסה שיחק היטב, במיוחד במחצית הראשונה, אבל לצערו כדורי הרוחב המסוכנים שלו לא נוצלו הפעם".

ובתוך כך, דסה גם התבשר היום על כך שבעלי המועדון, ולרי אויף, העמיד את המועדון למכירה. אויף, אוקראיני בעל אזרחות רוסית שנחשב מקורב לוולדימיר פוטין, חושש מסנקציות קשות כפי שהוטלו על רומן אברמוביץ' בצ'לסי ועל כן בחר להקדים תרופה למכה והודיע על מכירת ויטסה, כארבע שנים אחרי שרכש אותה. בשלב זה לא צפויה השפעה על השחקנים ובהם אלי דסה, שגם כך מסיים את חוזהו בתום העונה וגם אם הבעלים היה נשאר לא בטוח שהיה מאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully