וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדולות של אנגליה כבר משחרות לטרף: צ'לסי תיאלץ להכריז על פשיטת רגל?

"נייקי" שוקלת לבטל את הסכם החסות הענק עם הבלוז, במהלך שהשלכותיו עשויות להיות כבדות. בינתיים מועדוני העל באנגליה כבר מנצלים את המצב, ויונייטד תנסה לפתות את טוכל שמודה: "אם אגיד שאין לי ספקות, זה יהיה שקר"

תקציר: נוריץ' - צ'לסי 3:1/ספורט1

עד כמה צ'לסי תיפגע מהסנקציות שהוטלו על רומן אברמוביץ'? באנגליה טוענים שההשפעה עשויה להיות בלתי הפיכה. לפי "דיילי מייל", ייתכן שהבלוז אפילו ייאלצו להכריז על פשיטת רגל על רקע בריחת הספונסרים מהמועדון. כזכור, ממשלת בריטניה החליטה להקפיא כל נכסיו של האוליגרך הרוסי, ובכך למעשה להגביל את הפעילות של הקבוצה עד שאברמוביץ' יעביר את השליטה במועדון לבעלים אחר.

הטייקון הבריטי ניק קנדי הודה אתמול (חמישי) שהוא עדיין מקווה להגיש הצעה לרכישת המועדון, אבל בינתיים הקבוצה הולכת ומאבדת נכסים יקרים. כך, למשל, ספונסרית החולצות של המועדון הודיעה שהפסיקה לתמוך בקבוצה, וגרמה לצ'לסי להפסדים מיידיים של קרוב ל-40 מיליון ליש"ט. כעת גם "נייקי", נותנת החסות הראשית של המועדון, שוקלת לבטל את ההסכם. אם זה יקרה, ההפסדים של צ'לסי יסתכמו בלמעלה מ-540 מיליון ליש"ט, ולפי "דיילי מייל" ייתכן שתוכרח להכריז על פשיטת רגל.

יחד עם זאת, צ'לסי עדיין מקווה שתקבל אישור חריג להמשיך פעילות שגרתית במועדון, אם ממשלת בריטניה תגדיר את מכירתה לבעלים אחר שאינו רומן אברמוביץ' כאינטרס לאומי. בתרחיש כזה, הממשלה תהיה אחראית מלאה למכירתו של המועדון, ואברמוביץ' לא ירוויח דבר מהעסקה.

תומאס טוכל מאמן צ'לסי עם הבעלים רומן אברמוביץ'. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
מצב בעייתי. אברמוביץ' עם טוכל/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

כך או כך, מועדוני צמרת אחרים באנגליה כבר מנצלים לטובתם את המצב ואת הסנקציות שהוטלו על צ'לסי. לפי דיווחים, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד כבר פנו לשחקנים צעירים שסיכמו בעל פה עם צ'לסי, בניסיון לנצל את איסור ההחתמות של הבלוז כדי לצרפם מן ההפקר.

לפי דיווחים, יונייטד לא מתכוונת להסתפק בזה ועשויה לפנות בקרוב לתומאס טוכל, בניסיון לפתות אותו להצטרף בקיץ. בינתיים צ'לסי ממשיכה לנסות להשכיח את הסערה, ואמש (חמישי) ניצחה 1:3 את נוריץ'.

בסיום הודה טוכל שחוסר הוודאות סביב המועדון גדול. "אשקר אם אגיד שאין לי ספקות או מחשבות. מצד שני, יש לי גם הרבה אמון באנשים שעומדים בראש המערכת", אמר טוכל בסיום. "ברגעים קשים כמו שאנחנו עוברים עכשיו, אתה מסתמך על החוסן המנטלי של השחקנים ועל התרבות הארגונית של הקבוצה. למזלנו, אנחנו חזקים בשני התחומים וזה מאפשר לנו לשמור על עסקים כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully