וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכין את הקרקע: מקורבי טן האח שוחחו עם שחקני מנצ'סטר יונייטד

באנגליה פורסם שמאמן אייאקס נערך לאפשרות שיחליף את רנגניק ושליחים מטעמו בחנו מה לדעת השחקנים צריך לשנות. הכוכבים דווקא פחות נלהבים

שרון דוידוביץ' על הארי קיין, לקראת מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם/ספורט1

הכאוס במנצ'סטר יונייטד נמשך וכבר עתה זה די ברור שהמאמן הזמני רלף רנגניק בעונה הבאה ישמש לכל היותר כיועץ מיוחד ולא ימשיך על הקווים בתיאטרון החלומות. היום טען רנגניק במסיבת העיתונאים לקראת טוטנהאם שהוא לא שאל את כריסטיאנו רונאלדו אם הוא מרוצה במנצ'סטר יונייטד, על רקע הדיווחים ש-CR7 שוקל אם להישאר גם בעונה הבאה הקבוצה, וסביר להניח שבחירתו של הפורטוגלי תושפע גם מבחירת ראשי המועדון בכל הנוגע למאמן הבא של הקבוצה.

בשבועות האחרונים נכתב לא אחת בממלכה שלמנצ'סטר יונייטד שני מועמדים עיקריים לתפקיד, האחד הוא מאוריסיו פוצ'טינו שבצרפת מעריכים שלא מן הנמנע שיפוטר בקרוב ובכל אופן לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, והמועמד השני הוא אריק טן האח, מאמן אייאקס שב"דיילי מייל" פורסם הערב שכבר דאג לשלוח שליחים שישוחחו בשמו עם שחקנים במנצ'סטר יונייטד, כחלק מרצונו להכין את הקרקע לבואו, אם וכאשר.

אריק טן האח מאמן אייאקס. רויטרס
כבר מכין את הקרקע. טן האח/רויטרס

טן האח שלח מקורבים אליו כדי לשוחח עם שחקנים בכירים במנצ'סטר יונייטד במטרה להבין איתם מה הם חושבים צריך לשפר ולשנות במועדון, אולם עוד נכתב בדיווח כי מרבית השחקנים תומכים דווקא בהבאת פוצ'טינו, שכידוע הצליח ובגדול עם טוטנהאם בשנותיו במועדון, על אף שהקבוצה לא זכתה בתואר, אם כי הגיעה עד גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully