וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין מחוץ לסגל מכבי תל אביב לבאר שבע, גודס חוזר לראשל"צ

האלופה תתארח בבירת הנגב ללא הגארד, וויליאמס וריינולדס ותנסה להתאושש מההפסד בבלגרד. מאמן הנבחרת ישוב עם הפועל חולון למגרשה של קבוצתו הקודמת

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

המחזור ה-20 בליגת העל, שנפתח אתמול (שישי) עם ניצחון של נס ציונה על גליל עליון, יימשך מחר עם שני משחקי קצוות: מכבי תל אביב תקווה להתאושש מההפסד לכוכב האדום בלגרד על חשבונה של הפועל באר שבע שנושקת לקו האדום, בעוד נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון תארח את הפועל חולון של גיא גודס - המאמן שהכתומים פיטרו מוקדם יותר העונה.

יפתח זיו, מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
יש לו מה להוכיח. יפתח זיו/אודי ציטיאט

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (21:00)

הנתונים: הדרומיים גברו על הצהובים רק באחד מ-10 משחקי הליגה בין הקבוצות: 79:93 בקונכייה באפריל אשתקד, עם 43 נקודות ומדד 58 של קיילב אגאדה. מאז מונה למאמנה כריסטופורוס ליבאדיוטיס הקפריסאי, ניצחה הפועל באר שבע בשני משחקים מתוך תשעה. האלופה חייבת לנצח בשני משחקיה הקרובים כדי להימנע ממאזן חוץ שלילי בתום העונה הסדירה לראשונה בהיסטוריה.

במרכז ההתמודדות: יפתח זיו. אחרי שלא שיחק בהפסד בבלגרד, הגארד ינסה להוכיח דרך הליגה שמקומו על הפרקט גם ביורוליג.

בכמה מילים: הקבוצה מבירת הנגב הפסידה במשחק החשוב נגד גלבוע/גליל ועד תום הסיבוב היא בעיקר תנסה לפחות לשמור על המרחק מנועלת הטבלה מכבי ראשון לציון. בבאר שבע רוצים לשפר את היכולת ההתקפית הבעייתית מהמשחקים האחרונים, ויקוו לקבל יותר מקודי דמפס שהובא בתחילת העונה בתור השחקן המוביל, אך לאחרונה נקלע לתקופה רעה במיוחד. מכבי תל אביב ממשיכה במרדף אחרי הפועל ירושלים, ותקווה לנפילה אחת של האדומים עד לסיום העונה כדי לתפוס את המקום הראשון לפני פתיחת הבית העליון. המאמן אבי אבן השאיר מחוץ לסגל את סקוטי ווילבקין, דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס.

עוד בוואלה!

ג'ייקובן בראון סובל מפגיעה בגיד הפיקה, ייעדר כשבועיים עד חודש

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון ארצ'י גודווין. לירון מולדובן
מחוץ לסגל. ארצ'י גודווין/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון - הפועל חולון (19:00)

הנתונים: גיא גודס הוביל את מכבי ראשון לציון לשני גמרי סל וגמר גביע המדינה בקצת יותר משלוש שנים בקדנציה האחרונה שלו בקבוצה, אך גם לשני ניצחונות ליגה בלבד ב-10 משחקים העונה. בסיבוב הראשון העונה קבעה הפועל חולון את ניצחון השיא בתולדות המפגשים עם הכתומים, כאשר גברה עליה 67:101. המאזן כל הזמנים בין הקבוצות במשחקים בעין היין עומד על 10:24 לטובת המקומיים.

במרכז ההתמודדות: גיא גודס. אמנם הוא לא יעלה על הפרקט, אלא רק יהיה על הקווים, אך הדמות המרכזית במשחק תהיה מאמנה של הפועל חולון שנפרד מראשון לציון בטונים צורמים לפני כמה חודשים.

בכמה מילים: שני הפסדים לתל אביביות עצרו מומנטום חיובי של ראשון לציון, ונועלת הטבלה יודעת שחלון ההזדמנויות שלה להישאר בליגה הולך ומצטמצם. למרות היכולת החלשה מאוד ביד אליהו בשבוע שעבר, בעיר היין עדיין מאמינים שניתן לעשות את המהפך הגדול ומקווים שיוכלו לרשום משחק טוב נגד הפועל חולון, ואולי לצמצם את הפער מהקו האדום. הסגולים סיימו בצורה חיובית את החזרה שלהם לאירופה השבוע, עם ניצחון ביתי על גלאטסראיי והפסד חוץ לטורקים בהפרש נמוך מהמשחק הראשון. בחולון יודעים שניצחון בראשון לציון יצמיד אותם למקום השני ויקרב אותם להבטחת המקום בבית העליון. הזרים שלא יתלבשו למשחק בצד של חולון הם אדם סמית' והיידן דלטון הפצוע, בעוד הכתומים השאירו מחוץ לסגל את ארצ'י גודווין.

משחקי יום שני בליגת העל:

בני הרצליה - הפועל תל אביב
הפועל אילת - הפועל גלבוע/גליל
הפועל חיפה - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully