וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו עקץ את הפועל תל אביב: "דואגים לי לפנסיה, כל הכבוד"

שחקן העבר ענה לשאלות באינסטגרם: "חצי השנה הראשונה בלי כדורגל הכניסה אותי לדיכאון. היום, מ-1 עד 10 זה חסר לי 1"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

מאור בוזגלו ענה היום (שבת) לשאלות העוקבים שלו באינסטגרם והתייחס למאבק המשפטי שלו עם הפועל תל אביב, להתמודדות עם הפרישה מכדורגל ולמצבו כיום כשהוא כבר לא בענף.

כזכור, הפועל תל אביב ביטלה באופן חד צדדי את חוזהו של בוזגלו כשהאחרון נפצע במדיה ב-2020, השחקן תבע את המועדון והבורר קבע כי על האדומים לפצותו ביותר ממיליון שקל, אלא שהפועל תל אביב עדיין לא העבירה את הכסף וערערה לבית הדין לעבודה בטענה שפסק הבורר אינו מוצדק.

בוזגלו נשאל היכן עומד המצב ועקץ: "כל הכבוד לבעלי הקבוצה שדואגים לי לפנסיה. אני ניצחתי בבוררות, הבורר חייב אותם לשלם והם מושכים זמן. כדי לפתוח הוצאה לפועל צריך אישור של בית המשפט וזה נקבע לחודש יוני כדי לקבל אישור. אני אישית לא מבין למה צריך את בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אם צריך גם אישור של בית המשפט. התהליך הזה שמחייב את השחקנים לעבור קודם דרך בית הדין של ההתאחדות נותן פתח לקבוצות להמשיך להתנהל בצורה כזאת, כי יודעים שאף שחקן לא ישרוד את הזמן שזה לוקח".

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל. ניב אהרונסון
הכדורגל כבר לא חסר לו. בוזגלו/ניב אהרונסון

שחקן העבר התייחס לתהליך הפרידה מהכדורגל: "כל התחלה קשה. להפסיק לעשות את מה שאתה הכי טוב בו ואתה הכי אוהב זה לא פשוט. הרבה מאוד דברים שליליים רוצים להשתלט עליך ואני מודה - חצי השנה הראשונה בלי כדורגל הכניסה אותה לדיכאון. פשוט לא ידעתי מה אני ומי אני... לא קמתי בבוקר לאימונים, העליתי במשקל, לא היה לי מצב רוח לאף אחד ולא אנרגיה לעשות משהו שישמח אותי. הרגשתי ריק. המזל הוא שהמשפחה הייתה קרובה אליי וגרמה לי להבין שיש עוד הרבה דברים שחשובים יותר".

בנוסף, בוזגלו הבהיר שהיום המשחק כבר לא חסר לו: "מ-1 עד 10? 1. אני באמת במקום אחר, מגשים את עצמי ויש לי חלומות. מרגיש שנולדתי מחדש בתחום חדש וזו זכות ענקית בשבילי. בנוסף אני עושה טלוויזיה ועסקים, והרבה זמן איכות עם המשפחה. כשהייתי בכדורגל, להכל כמעט הייתי אומר 'לא'. עכשיו הכל הפך ל'כן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully