וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "הפועל תל אביב תשלם בסוף עד השקל האחרון"

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 19:17

אביו של מאור בוזגלו התייחס לפסק הדין של ההתאחדות שאישר לקובי רפואה לעמוד על הקווים בהפועל תל אביב ואמר ל-103FM: "אני מכיר את הנפשות הפועלות. שורה תחתונה, הם רוצים להרוויח זמן. זה הכול"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

אחרי שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל את ערעורה של הפועל תל אביב ואישר לקובי רפואה לעמוד על הקווים במשחקים הבאים של הקבוצה, מאור בוזגלו התרעם על כך משום שהמועדון חייב לו עדיין 1.3 מיליון שקל.

בהמשך לכך, גם יעקב בוזגלו אביו של מאור עלה להתראיין בתוכנית הרדיו של 103FM וכעס כמובן על ההחלטה. "אני מכיר את הנפשות הפועלות. איך שלא נעשה נחכה עד יוני. אם חיינו בשנתיים האחרונות נמשיך לחיות גם אחר כך. הפנו מההתאחדות לבוררות של ההתאחדות - זו לא בוררות שאני הקמתי".

האזינו ליעקב בוזגלו

"בדיעבד, אני מצטער כי גם נגדו היו פעמים ששילמתי קנסות סתם. יכולתי לערער", אמר, והוסיף: "ברגע שמחייבים אותך להגיע לבוררות של ההתאחדות זה אומר שברגע שיש החלטה, לכאן או לכאן, אתה מקבל אותה וזהו. אבל לא יצאתי מתוך הנחה שאחרי זה אני צריך ללכת לבית דין לעבודה. אם הייתי יודע, מההתחלה היינו הולכים לשם. למה לי לבזבז שנתיים סתם? אנחנו נסתכל עם זה אבל הם ישלמו בסוף עד השקל האחרון".

"הרווחתי בבוררות, זכיתי ולא הפסדתי. שורה תחתונה, הם רוצים להרוויח זמן. זה הכול", קבע בוזגלו האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully