וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: הפועל תל אביב תשלם למאור בוזגלו למעלה ממיליון שקל

11.10.2021 / 9:18

הקשר זכה בתביעת הבוררות נגד האדומים: "נאלץ לקחת הלוואות". בוזגלו: "חוזה זה חוזה. יש כאלו שמתנהגים כמו בג'ונגל"

הפועל תל אביב תשלם למאור בוזגלו למעלה ממיליון שקל, כך קבע היום (שני) הבורר עו"ד עמיאל תגר, לאחר שהקשר הגיש תביעה בסך שני מיליון ש"ח למוסד לבוררות נגד האדומים בשל ביטול ההסכם עימו בטענה ל"כוח עליון".

"הקבוצה סירבה להחזיר השחקן לאימונים וכשהוחזר, התאמן כמנודה", נכתב בפסק הבוררות. "בנוסף, ביטול ההסכם פגע מאוד בתובע, שהינו אדם נשוי ואב לארבעה ילדים; לא רק שהקבוצה נמנעה מלשלם לתובע שכר, היא אף לא שילמה עבור שכירת הדירה ולא נשאה בהוצאות הרכב ובטיפולים הפיזיותרפים ובעקבות זאת התובע נאלץ לקחת הלוואות".

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב מול שון קלימקין שחקן הפועל רעננה. לילך וייס רוזנברג
"הסכם זה הסכם". בוזגלו/לילך וייס רוזנברג

"חוזה, זה חוזה, הסכם זה הסכם וכדאי לכולם להכניס את זה טוב לראש", כתב בוזגלו באינסטגרם. "הבוקר זכיתי בתביעה מול הפועל תל אביב כשהבורר פסק על מלוא הסכום והצדק יצא לאור. ויודעים מה? הכסף הוא לא האישיו. אני לא משחק כדורגל כבר תקופה ארוכה בגלל מחדלים, בגלל שלשחקן הישראלי לא תמיד יש זכויות ובגלל שכאן יש שמתנהגים כמו בג'ונגל. הקריירה שלנו קצרה גם ככה ותלויה במיליון פרמטרים ובמקום לשמור על הזכויות, יש רבים שנרמסים והעתיד שלהם בסכנה. היום נפל דבר, היום אולי יצאה בשורה וכולי תקווה שהמסר יעבור. אמנם אני ניצחתי ואקבל כל אגורה שמגיעה לי. התחושה? קצת שמח קצת עצוב".

למעשה הסכום מחולק לשניים, קרוב למחצית ממנו, 648 אלף ש"ח, הוא הוצאות רפואיות בעקבות הפציעה והטיפולים שערך לבד, ושאר הסכום הוא השכר עבור העונה שעברה, אותו לא קיבל לאחר שפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully