וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: אינטר אורבת ליובנטוס עם הצעה לדיבאלה

סוכנו של החלוץ ייפגש בחמישי עם יובנטוס, ואם זו לא תעמוד בדרישותיו, הנראזורי עשויים להיכנס לתמונה. קלופ לקראת הגומלין בליגת האלופות: "0:2 זה היתרון שהפכו הכי הרבה פעמים בכדורגל"

תקציר: אינטר - סאלרניטנה 0:5/ספורט1

כשהיא בפיגור 2:0 מהמשחק הראשון בסן סירו, אינטר תתארח מחר (שלישי, 22:00) באנפילד אצל ליברפול ותעמוד בפני משימה קשה במיוחד: להשלים קאמבק ולהעפיל לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון קבוצה שלא הפסידה כבר 15 משחקים ועומדים על 12 ניצחונות רצופים. עם זאת, לפי דיווח באיטליה נראה שהנראזורי עסוקים במיוחד לא רק בגומלין מחר, אלא גם ברכש לעונה הבאה.

ב"גאזטה" פורסם היום כי מנכ"ל אינטר ג'וזפה מארוטה ייפגש בימים הקרובים עם סוכנו של פאולו דיבאלה, שאמור לשבת עם יובנטוס לשיחות בנוגע להארכת החוזה של החלוץ ביום חמישי הקרוב. בארץ המגף נטען כי אין ביכולתה של אינטר לעמוד בגובה ההצעה שיובה הגישה לדיבאלה בדצמבר האחרון - 8 מיליון יורו + 2 מיליון בבונוסים בחוזה עד 2026 - אולם כעת מסתמן שהמועדון מטורינו לא מוכן להציע לחלוץ שכר הגבוה מ-7 מיליון יורו למשך שלוש שנים, ואם יובנטוס לא תעמוד בדרישותיו של דיבאלה בפגישה הקרובה, אינטר עשויה להיכנס לתמונה עם הצעה של 7.5 מיליון לחמש עונות. מארוטה, כידוע, מכיר היטב את השחקן מימיו כמנכ"ל יובנטוס.

באשר לגומלין נגד ליברפול מחר, אינטר תחסר את ניקולו בארלה המושעה וגם איבן פרישיץ' בספק, כך שארתורו וידאל עשוי לפתוח בקישור ורובין גוזנס מועמד להחליף את הקרואטי באגף שמאל. אינטר, שהביסה 0:5 את סלרניטנה ביום שישי האחרון, מקווה להפוך לקבוצה השנייה בתולדות ליגת האלופות שעולה שלב בנוקאאוט אחרי שהפסידה בבית בשני שערים או יותר במשחק הראשון.

המאמן סימונה אינזאגי אמר לקראת המשחק: "התוצאה במשחק הראשון הייתה כואבת, כי שיחקנו משחק נהדר. מבחינתנו חשוב לכבוש במחצית הראשונה, כי אנחנו מתחילים בפיגור משמעותי ויהיה משחק קשה מאוד. ליברפול אחת משלוש הקבוצות הטובות באירופה. אינטר לא הייתה בשלב הנוקאאוט כמה שנים, זה משחק שיעזור לנו לצמוח, המשחקים האלה מיוחדים בקריירה של כל שחקן".

עוד בוואלה!

אחרי התבוסה בדרבי: הלכלוכים ביונייטד חוזרים, אחותו של רונאלדו שוב הציתה שמועות

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
מצב רוח טוב לקראת הגומלין. סלאח באימון/רויטרס

מן העבר השני, טיאגו אלקנטרה, רוברטו פירמינו וג'ואל מאטיפ בספק להתמודדות אצל ליברפול, אך שלושתם השתתפו באימון של יום ראשון ורק לגבי פירמינו קיים סיכוי יותר גבוה להיעדרות. כך או כך, איברהימה קונאטה צפוי להמשיך במרכז ההגנה לצד וירג'יל ואן דייק, בעוד בהתקפה מסתמן שקלופ יעניק מנוחה לסאדיו מאנה או מוחמד סלאח, כך שדיוגו ז'וטה ולואיס דיאס עשויים לפתוח ביחד.

המייטי רדס מעולם לא הפסידו ולא ספגו שערים במשחקי בית מול הנראזורי במסגרת מפעלי אופ"א, מה שמחזק את מעמדם כפייבוריטים ברורים לקראת מחר, אלא שקלופ סיפק נתון מסקרן במסיבת העיתונאים היום: "0:2 זה היתרון שהפכו הכי הרבה פעמים בתולדות הכדורגל. אם אתה מוביל בשני שערים אחרי מחצית אחת ואתה חושב שכבר עלית, אתה כבר במסלול הלא נכון. השגנו תוצאה הרבה יותר טובה ממה שציפיתי, זה משחק קשה. אינטר קבוצה טובה מאוד והם לא באים לכאן כתיירים".

צפו בתקציר: ליברפול - ווסטהאם 0:1

תקציר: ליברפול - ווסטהאם 0:1/ספורט1

מנג'ר ליברפול דיבר שוב על לוח הזמנים העמוס, שבעקבותיו הוא עשוי לבצע שינויים ב-11: "שיחקנו בראשון, רביעי, שבת ועכשיו שלישי. זה לוח משחקים נוראי. הכרחי שנבצע שוב חמישה חילופים. במפעל אחד אין לנו אפשרות כזו, וההבדל עצום. אני לא מבין למה לוקח כל כך הרבה זמן להפנים את זה. גם בפרמיירליג צריכים לשמור על השחקנים הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully