וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד יקבל החלטה "בקרוב": ריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 12:52

החלוץ הנורבגי "יחליט על עתידו בשבועות הקרובים", כשעל פי דיווח ב"אתלטיק" שתי קבוצות מוליכות במירוץ להחתימו. השיקולים, האופציות והמניעים

ארלינג הולאנד במדי דורטמונד/ספורט1

ארלינג הולאנד ממשיך להיות אחד השחקנים הכי מבוקשים באירופה, כשקבוצות רבות מבינות שלא בכל קיץ יש שחקן איכותי כזה שזמין בשוק, שהבאתו יכולה לגרום לשינוי בגורלה של קבוצה. המחיר היחסית נמוך שלו, 75 מיליון יורו בסעיף השחרור שלו מדורטמונד, הופכים את המאבק עליו ללוהט עוד יותר, כשהסוכן שלו מינו ראיולה משווק אותו לכל פינה ועל הדרך מנסה לסחוט כמה שיותר, כולל עמלת סוכו, מענק חתימה לשחקן ולאביו, ושכר כמובן גדול וארוך טווח.

על פי דיווח ב"אתלטיק", הסיפור קרוב להכרעה. ב"אתלטיק" נכתב כי החלוץ הנורבגי בן ה-21 יבחר בין שתי אופציות: ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי. בתקופה האחרונה הוזכרו גם מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן כמועמדות לצרפו, באיירן מינכן לכאורה התעניינה באפשרות - אך כאמור כעת נטען שסיטי וריאל הן אלה שמובילות את המירוץ.

ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
בבקשה, רק תחליט כבר/GettyImages, Lars Baron

בדיווח נטען שכמובן המטרה המרכזית מבחינת ריאל מדריד היא קיליאן אמבפה, אבל הבלאנקוס יודעים היטב שייתכן שהצרפתי יישאר בפריז, ושכך או כך הם לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על האפשרות לצרף שחקן כמו הולאנד, ואף הבהירו לו שייתכן שעדיף שיישאר עונה נוספת בדורטמונד ויגיע רק בקיץ הבא. בנוגע לסיטי, אלופת אנגליה כבר הבהירה שהיא זקוקה לחלוץ, והקבוצה של פפגווארדיולה כבר שינתה את המדיניות שלה לשחקני רכש במחירים "שפויים" כשצירפה את ג'ק גריליש בעסקת ענק.

עוד בוואלה!

קאן נפגש עם ראיולה בנוגע לחראפנברך ו"דברים נוספים"

לכתבה המלאה

ב"אתלטיק" נטען ש"הולאנד מודע היטב לפיתוי להגיע למועדון פאר כמו ריאל מדריד, אבל יודע שסיטי היא קבוצה מצליחה והוא ייכנס היישר לפרויקט מנצח". ההחלטה של הולאנד לכאורה לא מבוססת רק על כסף והצעה כספית, ולכן הוא לא נלהב לעבור לפ.ס.ז' ולליגה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully