וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עם 11 משחקי ליגה ללא הפסד, טורס: "צ'אבי שינה את הקבוצה"

הקטלאנים עלו למקום השלישי עם 1:2 על אלצ'ה, החלוץ שיבח את המאמן: "אנחנו משחקים בסגנון שהוא רוצה". צ'אבי: "כעסתי על השחקנים בהפסקה"

תקציר ניצחונה של ברצלונה 2:4 על נאפולי/ספורט1

נכון, הפעם היא לא כבשה רביעייה, אבל ברצלונה ממשיכה את המומנטום האדיר שלה מאז ינואר. הקטלאנים ניצחו אמש (ראשון) 1:2 את אלצ'ה ועלו למקום השלישי עם משחק ליגה 11 ברציפות ללא הפסד. אחרי שלוש רביעיות רצופות, הקטלאנים נקלעו לפיגור מפתיע אבל צ'אבי הגיב עם שני חילופים שעשו את ההבדל. פראן טורס המחליף הראשון השווה וממפיס דפאי השלים מהפך בפנדל, עם שערו השני במשחק השני מאז שחזר מהפציעה.

חלוץ ברצלונה ממפיס דפאי חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
שני משחקים, שני שערים. ממפיס/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה נישלה מהמקום השלישי את בטיס, שהפסידה מאוחר יותר לאתלטיקו מדריד שגם היא השתחלה לרביעייה הראשונה יחד עם ריאל מדריד וסביליה.

צ'אבי התייחס לאחר המשחק למחצית הראשונה הרעה של קבוצתו ואמר: "ירדתי בהפסקה מאוד עצבני, היינו בפיגור למרות שיצרנו הרבה מצבים. באדיה (שוער אלצ'ה) היה מצוין. אני בטוח שאם היינו משחקים חכם יותר, היינו מנצחים. החלוצים שלנו עשו עבודה מצוינת במחצית השנייה".

ממפיס דפאיי, שכבש את שער הניצחון, אמר: "שיחקנו טוב ויצרנו הרבה מצבים. הצלחנו לנצח ואנחנו בכושר טוב. ידעתי איך אני הולך לבעוט את הפנדל".

פראן טורס שנכנס וכבש אמר: "לא איבדנו את הסבלנות ושמרנו על הכדור. השגנו את מה שרצינו. עברנו שינוי גדול מאוד עם צ'אבי. אנחנו משחקים בסגנון שהוא רוצה. אני כאן כדי לתת הכול עבור ברצלונה. זה היה משחק קשה באצטדיון קשה, אבל אנחנו שמחים" .

ביום ראשון הבא תארח ברצלונה את אוססונה, שלושה ימים אחרי שתארח את גלאטסראיי בשמינית גמר הליגה האירופית, ואם במשחק הליגה יספוג הבלם רונאלד אראוחו כרטיס צהוב, הוא ייעדר מהקלאסיקו נגד ריאל מדריד שבוע לאחר מכן בסנטיאגו ברנבאו. על כך אמר אמש צ'אבי: "הוא כדורגלן מצוין שהשתפר המון מאז שהגעתי, הוא מתקדם כל הזמן ומוכיח שהוא אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully