וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התבוסה בדרבי: הלכלוכים ביונייטד חוזרים, אחותו של רונאלדו שוב הציתה שמועות

שמח במנצ'סטר יונייטד אחרי ההשפלה מול סיטי: ביקורת על המאמן ועל ההרכב, שחקנים לא מבינים את ההחלטות של רנגניק ומדוע בכלל קיבל קרדיט. וגם: האם רונאלדו באמת פצוע? אחותו מפקפקת בטענות של המאמן

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

תסכול גדול בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד אחרי התבוסה למנצ'סטר סיטי בדרבי (4:1), וכצפוי, ביום שאחרי מתחילים לצאת הלכלוכים והרכילויות, כולל האשמות לכל עבר. על פי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", בקרב שחקני יונייטד יש ביקורת על דרך בחירת ההרכב, שמעוררת זעם ותסכול.

בדיווח נכתב: "שחקנים מחליפים מסוימים מביעים מרירות על ההתעלמות מהם לטובת שחקנים אחרים, נושא שהחל בחודשים האחרונים של אולה גונאר סולשיאר כמאמן... שחקן אחד תיאר את חברו לקבוצה כ'חיית המחמד של המאמן' בשל הופעותיו הקבועות בהרכב, ואילו שחקן אחר שנאבק על דקות משחק מקנא בתשומת הלב שמקבלים מתחריו...

"כמה שחקני יונייטד לעגו לקורות החיים של המאמן הזמני רלף רנגניק ועדיין לא מרוצים מהשיטות שלו. שחקנים תוהים מדוע יונייטד שכרה מאמן שעבד כמנהל ספורטיבי בליגה הרוסית ואינם מתרשמים מהרקע של רנגניק בגרמניה, שם ההישג הגדול היחיד שלו היה הגביע הגרמני עם שאלקה ב-2011.

"מקור בחדר ההלבשה אמר שלשחקנים 'מוזר' איך העונה של יונייטד התפרקה כך, על אף שחלק גדול מהשחקנים יודעים ומודים שאין להטיל את האשמה על רנגניק הזמני, שהגיע רק באמצע העונה".

הפוסט שעורר סערה לגבי פציעת כריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט שעורר סערה לגבי פציעת כריסטיאנו רונאלדו/אתר רשמי, אינסטגרם

במקביל, עולות מספר שאלות בנוגע לסגל. היום מפרסמים באנגליה שמרכוס רשפורד מודאג ממעמדו ומהדקות המועטות שהוא מקבל. בדרבי הוא נכנס כמחליף למרות היעדרם של החלוצים כריסטיאנו רונאלדו, אדינסון קבאני, אנתוני מרסיאל ומייסון גרינווד. אריק ביילי "כועס" על מעמדו, ושותף בעיקר כאשר רפאל וראן נמצא חיובי לקורונה.

ביילי, בן 27, פתוח לעזיבה, למרות שחתם על חוזה חדש בשנה שעברה. גם דיוגו דאלוט מופתע מהירידה הפתאומית שלו מהרכב הקבוצה לאחר שפתח שמונה משחקים רצופים בעמדת המגן הימני. דין הנדרסון מרגיש שמתייחסים אליו בצורה לא הוגנת, בכך שהוא מוגבל לשלוש הופעות כל העונה ואף לא פעם אחת בהרכב בפרמיירליג. הנדרסון, שחוגג 25 החודש, מוכן לעזוב את יונייטד לצמיתות בקיץ כדי לקבל זמן משחק קבוע לפני המונדיאל בנובמבר.

וכמובן, אי אפשר בלי בעיות עם כריסטיאנו רונאלדו. החלוץ הפורטוגלי לא היה בסגל יונייטד בתבוסה בדרבי. רנגניק טען שהוא לא שותף בגלל פציעה בירך. אבל סיבת ההיעדרות עוררה לא מעט סימני שאלה, ואפילו אחותו, קטיה אביירו, עשתה לייק לפוסט באינסטגרם שבו נטען שלמעשה רונאלדו לא פצוע, ושרנגניק הדיח אותו מהסגל. בפוסט, שפורסם על ידי חשבון שמעריץ את רונאלדו, נכתב: "רונאלדו לא פצוע, הוא לא חולה, הוא 100 אחוז. בוקר טוב לכל מי שכמוני, כועס ועצבני כי רנגניק החליט להרוס לנו את היום והוציא את רונאלדו מהסגל בשל סיבות טקטיות, כדי להגן יותר במשחק".

גם רוי קין חושד שיש משהו בסיפור שטרם נגלה, ואמר אתמול: "נראה שיש יותר בעניין רונאלדו, כשמאמן חושף ככה ומדבר על בעיות בירך. אני לא מבין את זה. דיברנו הרבה על כך שרונאלדו הוא כמו מכונה ובקושי נפצע, ועכשיו הוא שוב בחוץ, בגלל מה? מתיחה בירך? זה לא נשמע לי".

עוד בוואלה!

קין: "שחקני יונייטד ויתרו, בושה וחרפה", נוויל: "מביך". למה רונאלדו לא הגיע?

לכתבה המלאה

* עוד ביונייטד: דיווחים באנגליה טוענים שמאוריסיו פוצ'טינו כבר לא נחשב למועמד המוביל לאימון הקבוצה בעונה הבאה, ורנגניק, שיהפוך למנהל המקצועי, מעדיף את אריק טן האח, מאמן אייאקס, ובוחן את התקדמותו בלימודי האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully