וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "דה בראונה חזר לכושר שיא וגם התחיל להבקיע"

מאמן מנצ'סטר סיטי הילל את כוכב ה-1:4 בדרבי ועקץ: "בהפסדים הקודמים ליונייטד כבר היינו אלופים, הפעם היינו חייבים לנצח". רנגניק: לא יודע מתי רונאלדו יחזור. היום ראינו את פערי הרמות, יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד באצטדיונה הביתי מאז נובמבר 2018, אבל היום (ראשון) היא התפוצצה על השדים האדומים עם 1:4 מהדהד, במשחק בו קווין דה בראונה סיפק תצוגת ענק שכללה צמד ובישול מופלא לריאד מחרז, שגם הוא התכבד בכיבוש שני שערים.

מן העבר השני, השדים האדומים שוב הושפלו בעונה הקשה שעוברת עליהם, השוויון שהשיגו מרגלי ג'יידון סאנצ'ו החזיק מעמד שש דקות בלבד והם בתום 28 מחזורים במקום החמישי, משמע עלולים בעונה הבאה להישאר מחוץ לליגת האלופות.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"שיחקנו בידיעה שאם לא ננצח אז נצטרך לנצח את כל המשחקים העונה"/רויטרס

המאמן המנצח פפ גווארדיולה אמר בסיום על דה בראונה: "הוא חזר לכושר שיא ולהציג את היכולת הטובה ביותר שלו. הרבה פעמים הוא רק סיפק אסיסטים, וזה חשוב, אבל הוא גם התחיל להבקיע שערים וזה חשוב מאוד. במחצית השנייה לא היינו במיטבנו, אבל הם לא בעטו לנו פעם אחת למסגרת במחצית הזו. בהפסדים הקודמים שלנו ליונייטד כבר היינו אלופים, הפעם שיחקנו בידיעה שאם לא ננצח אז נצטרך לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה כדי להבטיח אליפות".

דה בראונה הוסיף: "אני לא יודע להסביר למה תמיד ניצחנו באולד טראפורד ובבית היה לנו קשה נגדם. היום הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה וחזקה, שיחקנו מצוין והגיע לנו לנצח".

רלף רנגניק, שלפני המשחק אמר שהדרבי בהחלט עשוי לסייע לו כדי להכין את הקבוצה לעונה הבאה - הוא כידוע צפוי להישאר על תקן יועץ מיוחד - אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה, היינו תחרותיים. היה לנו קשה לספוג שער מהיר ובכל זאת הצלחנו לחזור, הבקענו שער נהדר ואז ספגנו במתפרצת. הגענו כדי לנצח ולצערי השער השלישי כבר הרג אותנו".

רנגניק גם נשאל בסיום על ההיעדרות של כריסטיאנו רונאלדו והשיב: "אני לא יודע מתי הוא יחזור, קיוויתי שגם הוא וגם אדינסון קבאני יהיו כשירים למשחק היום. כולם יודעים עד כמה הם טובים וחשובים ולפנינו שני משחקים חשובים נגד טוטנהאם ואתלטיקו מדריד ונתמקד בהם. זה היה משחק קשה שהראה שיש לנו דרך ארוכה לעשות כדי לסגור את פערי האיכות ממנצ'סטר סיטי".

השוער דויד דה חאה סיכם: "עוד יגיע היום שהמועדון יחזור למקום שבו הוא ראוי להיות. זה היה רגע קשה נוסף בעונה רעה, אבל כל עוד אנחנו לובשים את המדים של מנצ'סטר יונייטד אנחנו לא נוותר".

עוד בוואלה!

בעלת הבית: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
קווין דה בראונה קשר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עוד משחק לפנתיאון. קווין דה בראונה/רויטרס

המספרים

* מאז פתיחת העונה שעברה בפרמיירליג, דה בראונה יצר 37 מצבים שונים נגד מנצ'סטר יונייטד - 17 כדורים הוא בעט, 20 הזדמנויות הוא סידר לאחרים. השחקן שהכי קרוב אליו ביצירת מצבים מול אותה יריבה הוא ברונו פרננדש ממנצ'סטר יונייטד, שבעט ויצר בסך הכל 36 מצבים במשחקים מול אסטון וילה.

* קווין דה בראונה גם מעורב ב-88 שערים ב-100 משחקי בית במסגרת הפרמיירליג, כולל בתקופתו בצ'לסי. סך הכל כבש 31 שערים ורשם 51 אסיסטים במאה הופעות.

* מנצ'סטר סיטי הבקיעה ארבעה שערים ומעלה במסגרת הפרמיירליג בפעם ה-50 בעידן פפ גווארדיולה. מאז שהוא נחת בממלכה, אף קבוצה לא רשמה ציון דרך כזה, ליברפול היא הקרובה ביותר בזכות 41 משחקים בהם כבשה רביעייה ומעלה.

* ריאד מחרז, שבתוספת הזמן השלים צמד, הבקיע את שערו ה-20 העונה בכל המסגרות והוא בסך הכל מעורב במאה שערים במדי סיטי - כבש 59 ובישל 41.

* אין אף מפגש בפרמיירליג שבו נרשמו יותר ניצחונות חוץ מאשר הדרבי של מנצ'סטר, 21 פעמים זה קרה. כאמור היום סיטי ניצחה אחרי שלא עשה זאת מאז נובמבר 2018.

* אילקאי גונדואן, שעלה מהספסל ובישל את השער האחרון במשחק, רשם היום את הופעתו ה-150 בפרמיירליג.

* דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד, השתווה לוויין רוני ולפול סקולס עם 21 משחקי דרבי במנצ'סטר במסגרת הפרמיירליג. היחיד ששיחק יותר פעמים מהם הוא ראיין גיגס ששותף בדרבי 29 פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully