וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "שחקני יונייטד ויתרו, בושה וחרפה", נוויל: "מביך". למה רונאלדו לא הגיע?

שני שחקני העבר של השדים האדומים ביקרו את הקבוצה אחרי התבוסה בדרבי. שחקנים לא אהבו שרונאלדו לא הגיע אל המגרש

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

ביקורת חריפה על מנצ'סטר יונייטד אחרי התבוסה 4:1 בדרבי על ידי מנצ'סטר סיטי. מגן העבר של השדים האדומים והפרשן בהווה גארי נוויל אמר ששחקני הקבוצה ויתרו על המשחק אחרי השער השלישי ורוי קין הסכים איתו. לפי חלק מהדיווחים שחקני מנצ'סטר יונייטד זעמו שכריסטיאנו רונאלדו, שסובל מפציעה, בכלל לא הגיע אל המשחק.

לפי "האתלטיק", כריסטיאנו רונאלדו המריא לפורטוגל כדי לטפל בפציעה בירך שגם הפריעה לו מוקדם יותר השנה, אולם בעיקר חבריו לחדר ההלבשה הופתעו כהוגן מכך שלא נשאר איתם לפני הדרבי וכמובן שלא הגיע לתמוך בהם באצטדיון. CR7 המריא לפורטוגל בטענה שזו מדינה חמה ושמזג האוויר במקום יסייע לו להתאושש מהפציעה.

רוי קין כדורגלן עבר. Pool, GettyImages
רותח מזעם. קין/GettyImages, Pool

קשר העבר של יונייטד רוי קין אמר ב"סקיי ספורטס": "אני חושב שהדבר הכי גרוע שאתה יכול לומר על יונייטד, וגארי ציין את זה, זו העובדה שהם ויתרו. בשביל שחקן בדרבי, בכל משחק, לוותר זה בלתי נסלח. ראינו את כל קיצורי הדרך של יונייטד היום. יש דרך להפסיד, כולנו הפסדנו במשחקי כדורגל, אבל הצורה בה יונייטד הפסידה היום הייתה אחרי שהשחקנים ויתרו, שחקנים לא רצו בכלל. המאמן יספוג ביקורת על הטקטיקה, אבל זה ששחקנים לא רצים אחורה כשהם משחקים במנצ'סטר יונייטד זה בלתי מתקבל. הם זרקו את המגבת וזו בושה וחרפה".

קין המשיך ואמר: "אני מתוסכל מאוד מצפייה במשחק הזה. אני יכול לסלוח על טעויות, אבל אתה חייב לרוץ אחורה אחרי שחקנים. היו שחקנים כאלה, חמישה או שישה, וחשבתי שהם לא יכולים לשחק שוב במנצ'סטר יונייטד. זו בושה, בושה שאתה לא רץ אחורה אחרי שחקנים, שאתה לא משקיע את המעט הזה".

האירי המשיך וביקר שחקנים ספציפיים על השער השני: "תראו את פרד, יש לכם קשר שעומד שם כאילו שהוא מחכה לאוטובוס, אתה חייב ללכת אחורה ולהגן על השער שלך. לינדלוף ומגווייר בטח, אבל גם פרד והוא סתם עמד שם". על השער הרביעי אמר קין: "תראו את מקטומיניי, הוא נראה בחור הגון, אבל ברמה הזו... תתקל אותו! תלך מולו ותיקח את מחרז. זה אמור להגיע מבפנים, לא מהצוות או מהמאמנים, זה צריך להיות ב-DNA שלך כשחקן".

קין המשיך ואמר: "אני לא חושב שהמאמן היה יכול לעשות דברים אחרת, אבל כשהמחליפים נכנסו, הפסיקו להילחם. אני לא יודע מה קורה בחדר ההלבשה. תראו את מגווייר, היה לו משחק חלש, הוא רב עם רונאלדו על סרט הקפטן ודברים אחרים? יש פה שחקנים עם המון אגו וצריך להשאיר את האגו בחוץ. השחקנים האלה חושבים רק איך הם נראים? אם הנעליים שלהם יפות? אם השיער שלהם יפה? שחקו כבר. אתם במנצ'סטר יונייטד, אנחנו מסתכלים על האוהדים מאחורי השער ורואים שהם מבינים שהשחקנים שלהם ויתרו. נשמע הרבה בלבולי מוח בימים הקרובים, שמענו את זה בעבר, יהיו הצהרות 'אנחנו מצטערים על זה, ננסה שוב בשבוע הבא', מעניין אותי מה שאתה עושה במגרש ולא כל הזבל מסביב".

הארי מגוויר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הופעה אומללה. מגווייר/רויטרס

גארי נוויל התייחס לכך שבשלב מסוים במשחק הופיע על המסך נתון מדהים לפיו מנצ'סטר סיטי החזיקה בכדור 92% מהזמן ב-15 הדקות האחרונות. נוויל אמר: "אני חייב לומר שהתגובה של מנצ'סטר יונייטד אחרי ה-3:1 הייתה מביכה. מעולם לא ראיתי דבר כזה בשום משחק כדורגל, 92% החזקה בכדור. שחקני יונייטד ויתרו. אני מבין שקשה לשחק נגד קבוצת צמרת, אבל הם סתם מסתובבים במגרש, זה לא קרוב להיות מספיק טוב".

נוויל הוסיף: "התוצאה היא לא הבעיה. זו התגובה אחרי ה-3:1 שהיא הבעיה. שחקני יונייטד פשוט ויתרו. זה כאילו שהם שיחקו בתשעה שחקנים. סיטי שיחקה בצורה מבריקה במחצית השנייה, אבל המאמץ והאינטנסיביות של שחקני יונייטד ב-20 הדקות האחרונות לא היו קיימות. לא יכולות להיות תלונות. סיטי הייתה מדהימה, אבל כאוהד מנצ'סטר יונייטד זה מביך. יונייטד סיימה את המשחק הזה אחרי מקלחת רצינית, הם היו בושה ב-25 הדקות האחרונות. רנגניק לא אשם, הוא לא יאמן שם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully