וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "לאפורטה רצה להיפטר ממני, לא קיבלתי זמן כמו צ'אבי"

מאמן ברצלונה לשעבר טען בריאיון: "הנשיא אמר לי שצ'אבי לא יאמן כי אין לו ניסיון. למה נתנו למסי ללכת ואז החתימו שחקן ב-55 מיליון?"

תקציר ניצחונה של ברצלונה 2:4 על נאפולי/ספורט1

הגרסה האומללה והחיוורת שברצלונה הציגה תחת רונאלד קומאן הפכה תחת צ'אבי לקבוצה שמתחילה להזכיר את ימיה הגדולים, אבל המאמן ההולנדי ממש לא מודה בכישלון, להפך. בריאיון שפורסם הבוקר (חמישי) ב-AD, קומאן התייחס לפיטוריו מהמועדון הקטלאני וסימן את הנשיא ז'ואן לאפורטה בכך שלא העניק לו הזדמנות ראויה להצליח.

צ'אבי מאמן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
לטענת קומאן, הוא מקבל יותר קרדיט. צ'אבי/GettyImages, Soccrates Images

"ברצלונה לא נתנה לי זמן כמו לצ'אבי. זה עדיין כואב לי. לאפורטה אמר לי אלף פעמים שצ'אבי לא יאמן אצלו, כי אין לו ניסיון", סיפר קומאן, שמונה כזכור עוד בעידן ג'וזפ ברתומיאו. "לא הייתי המאמן של לאפורטה. הייתה לי הרגשה כזו מהרגע הראשון, אחרי הבחירות לא היה קליק. הייתה חסרה לי תמיכה נחוצה מלמעלה. לא תראו אותי בקאמפ נואו בתקופה הקרובה, אני לא יכול לעשות את זה עדיין. אני לא יכול להעמיד פנים שלא קרה שום דבר עם הנשיא הזה".

מאמן ברצלונה לשעבר תירץ את התוצאות הרעות במכת הפציעות שהייתה בתחילת העונה: "נאלצתי להסתדר עם הרבה פצועים. עכשיו פדרי חזר לכושר, ועוסמאן דמבלה... אפשר לראות הכל. כל מאמן צריך זמן וסבלנות מההנהלה". בנוסף, קומאן טען כי הוא סבל מהמשבר הכלכלי במועדון, בעוד עבור צ'אבי הועמדו משאבים כספיים לחיזוק הסגל: "הסכמתי להיפרד מכמה שחקנים בגלל התעקשות המועדון, כדי לסדר את המצב הפיננסי. אבל כשאתה רואה שמחתימים שחקן ב-55 מיליון יורו זמן קצר אחרי שנתנו לליאונל מסי ללכת, זה גורם לך לתהות אם קורה כאן משהו אחר. למה מסי היה צריך לעזוב?".

עוד בוואלה!

שובו של הטיקי טאקה: ברצלונה הגדולה חוזרת?

לכתבה המלאה
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
לא מודה בכישלון. קומאן/רויטרס

עוד הוסיף קומאן: "כסף לא היה הדבר הכי חשוב מבחינתי. באמת רציתי להצליח כמאמן ברצלונה, לעשות כל מה שאני יכול, אבל הבנתי שלאפורטה רצה להיפטר ממני כי לא מוניתי על ידו". למרות תחושת האכזבה מהנשיא, ההולנדי הבהיר: "אני שמח עבור המועדון והשחקנים שדברים הולכים יותר טוב עכשיו. נחמד לראות את פרנקי דה יונג משחק את הכדורגל הישן והטוב, יש לו כל כך הרבה איכויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully