וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ציפיתי שמסי יעזוב כבר הקיץ, לאוטרו היה קרוב לברצלונה"

המנהל הטכני לשעבר של הקטאלנים, רמון פלאנס, סיפר: "חשבתי שמסי יעזוב עוד שנתיים, כולם ידעו שיהיה קשה. מרטינס? הקורונה שינתה דברים". וגם: כוכבי יובנטוס שהיו על הכוונת והאיש עשוי לאמן את הקבוצה בעתיד

תקציר: ברצלונה - נאפולי 1:1/ספורט1

עד לפני כמה חודשים, רמון פלאנס היה אחד האנשים הכי חזקים בברצלונה. מי שהוזכר בעבר כמועמד להגיע לתפקיד מקצועי במכבי חיפה שימש כמנהל הטכני של הקטאלנים, עזב את המועדון בנובמבר האחרון אחרי ארבע שנים. היום (שלישי) הוא התראיין לעיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו וסיפר על עזיבת ליאונל מסי ועל כמה שחקנים מהסרייה א' שהיו על הכוונת של הבלאוגרנה בזמן כהונתו.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
העזיבה שלו הפתיעה. מסי/רויטרס

בקיץ האחרון ברצלונה נפרדה מגדול שחקניה, ליאונל מסי, שעזב את הקבוצה בה היה מאז גיל 13 משום שלא הייתה אפשרות להחתימו על חוזה חדש. הארגנטינאי, שניסה להישאר בקטאלוניה, חתם בסופו של דבר בפריס סן ז'רמן כשחקן חופשי.

"את הסיטואציה עם מסי אי אפשר היה לדמיין לפני כמה שנים", סיפר פלאנס, "ברצלונה בתהליך התחדשות עם שחקנים צעירים. כל העולם ידע שהרגע הזה יהיה קשה. לא ציפיתי שהוא יעזוב הקיץ, חשבתי שזה יקרה בעוד שנתיים". עם זאת, פלאנס נותר אופטימי בנוגע לעתיד המועדון: "מחלקת הנוער לה מאסיה, היא מפעל שגידל הרבה שחקנים גדולים ויש שם דור חדש ונפלא של שחקנים צעירים".

עוד בוואלה!

אובמיאנג: "עשיתי הכול כדי להגיע לבארסה, יהיה כבוד לשחק עם הולאנד"

לכתבה המלאה
מנואל לוקאטלי, שחקן יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
גם הוא היה על הכוונת. לוקאטלי/GettyImages, Valerio Pennicino

וממי שעזב למי שהיו בדרך לקטאלוניה, פלאנס התייחס לבן ארצו של מסי, לאוטרו מרטינס, אותו ניסתה ברצלונה לרכוש מאינטר: "הוא היה קרוב להצטרף. המו"מ התקיים לפני תקופת הקורונה. היו לנו הרבה פגישות עם הסוכנים שלו ועם אינטר, איתם יש לנו יחסים מצוינים, ואז הגיעה המגפה ששינתה דברים בכדורגל מבחינה כלכלית".

בהמשך, לקראת משחקה של יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ויאריאל, פלאנס נשאל על שניים מהשחקנים שהפכו לפנים של יובנטוס החדשה: "ברצלונה חשבה גם על מנואל לוקאטלי וגם על דושאן ולאחוביץ'. חשבנו על השאלה של הסרבי לפני שנתיים, התעניינו, אבל זה לא היה האפשרי. לוקאטלי? הוא שחקן בסגנון של ברצלונה. היינו קרובים לצרפו אבל יובנטוס חזקה, יש בה משהו שמושך שחקנים איטלקיים והוא בחר לעבור לשם".

פלאנס עזב את המועדון ימים בודדים לאחר שצ'אבי מונה למאמן הקבוצה, אך הוא כבר מספר על מי שסומן בתור שם שעשוי בעתיד לעמוד על הקווים בקאמפ נואו. "רוברטו דה זרבי הוא מאמן בסגנון של ברצלונה", אמר פלאנס על האיטלקי שמאמן את מנור סולומון בשחטאר דונייצק, "פפ גווארדיולה גם כן שיבח את הסכנון שלו, וזה נכון שכדי לאמן את ברצלונה צריך לשחק בדרך מסוימת. הוא מאמן צעיר שאנו עוקבים אחריו, יצרנו איתו קשר ואני מאמין שבעתיד הוא יוכל לאמן את ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully