וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמיאנג: "עשיתי הכול כדי להגיע לבארסה, יהיה כבוד לשחק עם הולאנד"

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 8:35

אחרי שהתפוצץ עם שלושער, המוחתם הטרי של ברצלונה נפתח: "החלום שלי הוא לזכות בליגת האלופות כאן". על דמבלה: "שיכנעתי אותו להישאר"

תקציר: ברצלונה - נאפולי 1:1/ספורט1

ברצלונה לקחה הימור לא קטן עם ההחתמה של פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הגאבוני עשה כמה שנים גדולות בארסנל, אך בשנה האחרונה הסתכסך עם המועדון ושמו כיכב בכותרות בעיקר בהקשרים של עניינים משמעתיים. אובמיאנג קיבל עד כה דקות מהספסל מצ'אבי, אבל מול ולנסיה הוא פתח והוכיח שהוא עדיין כוכב כדורגל כשכבש שלושער גדול (הגול של פדרי נרשם לזכותו).

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
יעשה עוד הרבה סלטות בברצלונה? אובמיאנג/רויטרס

"התקשרתי לאבא שלי ואמרתי לו שאני הולך לברצלונה בגלל שאני רוצה לשחק במועדון הזה", סיפר אובמיאנג בריאיון ל"ספורט", רציתי מאוד לבוא לברצלונה, זו הייתה הזדמנות מדהימה עבורי. עשיתי הכול כדי להיות שחקן ברצלונה. היו לי הצעות גם מאיטליה ואנגליה, בארסה זו בארסה, אי אפשר להגיד להם לא".

אובמיאנג התייחס גם לשמועות על כך שברצלונה תנסה להחתים את ארלינג הולאנד בקיץ ואמר: "זה יהיה כבוד לשחק לשחק עם הולאנד בברצלונה. בגילו הצעיר, הוא כבר אחד השחקנים הכי טובים בעולם. הוא כוכב ענק, אם הוא יגיע, זה יהיה מושלם. אני אוהב תחרות".

על השאיפות במועדון החדש שלו: "החלום שלי הוא לזכות באליפות ובליגת האלופות עם ברצלונה, יש לי גם הרבה ניסיון בליגה האירופית".

על עוסמאן דמבלה: "כשהגעתי לכאן, אמרתי לו 'אחי, אתה חייב להישאר כאן. הכול יכול להיות'. הוא כמו אח שלי, אמרתי לו שנעבוד ביחד הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully