וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף הגיע ללונדון, עסקת כריסטנסן לברצלונה על סף חתימה

המנהל הטכני נחת בלונדון יחד עם המנכ"ל, על פי הפרסומים בספרד הכוונה היא לשוב עם סיכום מול בלם צ'לסי שמסיים חוזה. המטרה הבאה: נוסייר מזראווי

תקציר: צ'לסי - ליברפול 11:10 (גמר גביע הליגה)/ספורט1

אנדראס כריסטנסן צפוי לעבור לברצלונה. דיווחים על כך שבלם צ'לסי ונבחרת דנמרק יעזוב את לונדון עם תום חוזהו בקיץ וימשיך את הקריירה בקטלוניה מתפרסמים זה מספר שבועות, אבל הבוקר (רביעי) נכתב ב"COPE" וב"ספורט" שהמנהל הטכני ג'ורדי קרויף יצא ללונדון יחד עם המנכ"ל מתאו אלמאני כדי להשלים את צירופו.

בלם צ'לסי אנדראה כריסטנסן. Robbie Jay Barratt, GettyImages
על סף מעבר לברצלונה. כריסטנסן/GettyImages, Robbie Jay Barratt

כריסטנסן בן ה-25 נמצא על סף חתימה בברצלונה בחוזה לארבע השנים הבאות ולמעשה כבר הבהיר לראשי הקבוצה בפגישה שנערכה בעבר כי בכוונתו להצטרף, על אף שצ'לסי עדיין מנסה להשאירו ומסרבת לוותר על שירותיו גם לאור העובדה שבנוסף אליו גם הבלם אנטוניו רודיגר מסיים חוזהו ומחוזר בין השאר על ידי ריאל מדריד ובאיירן מינכן.

כעת הגיעו אלמאני וקרויף ללונדון כדי להשלים את צירופו של כריסטנסן בעונה הבאה ולהבטיח את בואו. במקביל, פורסם בעיתון ההולנדי "טלחראף" על כך שהמטרה הבאה של אלמאני וקרויף תהיה החתמת המגן הימני נוסייר מזראווי שמסיים את חוזהו באייאקס, וגם הוא יגיע ללא תמורה לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully