וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה הדליק את הקאמפ נואו: "השחקן הטוב בעולם בעמדה שלו"

הצרפתי סחף את ברצלונה לעוד רביעייה עם שער מרהיב ושני בישולים כמחליף, צ'אבי פרגן והתמוגג מפדרי: "מזכיר לי את אינייסטה. ממפיס שחזר וכבש עקץ את קומאן: "צ'אבי שינה את שיטת האימון שלנו"

זוכרים איך ברצלונה התחילה את העונה הזו? הקטלאנים נראו רע מאוד בכל החזיתות ואפילו לא הצליחו להעפיל מהבית המוקדם בליגת האלופות. אלא שמאז הגעתו של צ'אבי והחיזוק בינואר, אפשר להגיד שבארסה הגדולה והאטרקטיבית חזרה לענג את הקהל שלה ואת חובבי הכדורגל אחרי כמה שנים רעות. אמש (ראשון) ברצלונה כבשה רביעייה שלישית ברציפות ומחצה את בילבאו 0:4. בארסה הסתפקה ב-0:1 במחצית הראשונה משער של אובמיאנג. אלא שעוסמאן דמבלה שנכנס כמחליף בדקה ה-67,התפוצץ עם שער נפלא ושני בישולים מאוחרים ללוק דה יונג וממפיס דפאי, שחזר לכר הדשא אחרי כמעט שלושה חודשים. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה שבארסה כובשת רביעייה שלישי ברציפות מאז 2017. אלו אגב, היו שלושת המשחקים האחרונים של לואיס אנריקה כמאמן הקבוצה.

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
ההצגה הכי טובה באירופה? שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

דמבלה כיכב, אבל מי שנבחר לאיש המשחק היה שוב פדרי, חביבו ובן טיפוחו של צ'אבי. "אנחנו עובדים טוב מאוד ואנחנו רוצים לנצח", אמר פדרי ופרגן לצ'אבי, "המאמן מביא לנו הרבה ואנחנו רואים את התוצאות".

על דמבלה: "הוא מביא לנו המון על המגרש, ראינו איזה גול הוא הבקיע. הסיטואציה שלו הייתה מסובכת, אבל טיפלנו בה בדרך שונה. אני חושב שהמשחק היה נהדר, הכי טוב שלנו העונה".

"הדברים הולכים לנו ממש טוב", סיכם צ'אבי, "התחלנו לנצח ואנחנו משחקים כמו שאנחנו רוצים. זה מה שאני רוצה. כל משחק בקאמפ נואו הוא כמו חגיגה עבורי ועבור הקהל". המאמן שיבח כרגיל את פדרי ואמר: "הוא מזכיר לי את אינייסטה".

על דמבלה: "הוא הוכיח היום שהוא השחקן הטוב בעולם בעמדה שלנו. חידוש החוזה? זה תלוי בו".

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
איזו הצגה. דמבלה חוגג/רויטרס

זו הייתה חזרה מתוקה במיוחד לממפיס, שאחרי כמעט 3 חודשים בלי כדורגל, חזר וגם קינח עם הרביעי בתוספת הזמן. ההולנדי התייחס לשינוי החיובי בקבוצתו ואמר: "יש לנו יותר חלוצים עכשיו. וראינו מה קרה, אנחנו יכולים להבקיע שלושה שערים ב-10 דקות. ההחתמות שעשינו בחורף הוכיחו את עצמן, הקבוצה בכושר נהדר".

ממפיס גם שלח עקיצה לעבר קומאן המאמן הקודם כשאמר: "צ'אבי שינה את שיטת האימון שלנו. שחקני ההגנה היריבים עכשיו סובלים כשהם פוגשים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully