וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "אנחנו לא יהירים, אני יודע שכדורגל הוא מקצוע אכזר"

מאמן מכבי נתניה לקראת קרית שמונה בשבת (17:30, ספורט4): "סומך על השחקנים ויודע שננצח. פלייאוף עליון? כשנהיה שם, נדבר. שניים-שלושה הפסדים ואף אחד לא יזכור את הטוב". זלאטנוביץ': "חשוב לי שנשחק התקפי"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

מכבי נתניה תוכל לעשות צעד גדול מאוד לעבר הפלייאוף העליון בשבת (17:30, ספורט4), אם תנצח בביתה את עירוני קרית שמונה ותרשום משחק ליגה 13 ברציפות ללא הפסד. מהסגל יחסרו כארם ג'אבר שספג כרטיס אדום במחזור שעבר, וכן אביב אברהם ורז שלמה המוצהבים. נתניה תערוך לפני המשחק טקס הוקרה למאמן קרית שמונה סלובודן דראפיץ', שהדריך את הצהובים-שחורים במשך ארבע עונות. היום (חמישי) המאמן בני לם ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-25.

"אנחנו לא מתייחסים לרצף, אני לא מדבר על זה עם השחקנים, אנחנו באים לנצח את המשחק. לא מתייחסים לפלייאוף העליון ולא שום דבר", הבהיר לם. "אם תזכרו, כשנכנסתי לקבוצה אמרתי שהדבר הראשון שאני רוצה זה להחזיר את הקהל. היום אנחנו רואים שהוא חזר בגדול ויגיע עוד הרבה יותר ממה שאני מצפה. שנית, זה ההתקדמות של כל שחקן במכבי נתניה. לראות את ההתקדמות שלהם זה הכיף שלי. כרגע אנחנו לא בפלייאוף, כשנהיה שם - נדבר על זה".

מאמן היהלומים נשאל האם מרגיש יהירות בקרב שחקניו: "בכלל לא. אנחנו לא שם. אני כל כך סומך עליהם, שאני יודע שננצח את המשחק בשבת. וזו לא שחצנות". לם המשיך ושיבח את שחקניו: "הקבוצה בריאה וטובה לא רק בגלל השחקנים שמשחקים. שיר צדק לא משחק דקה ואני מרוויח אותו, הוא עוזר לי בקבוצה, מראה מנהיגות. זה עניין של זמן עד שהוא יקבל הזדמנות וייקח. גם שי קונסטנטין וחן עזרא. יובל שדה נכנס שבועיים רצוף דקה 85, גם בפתח תקוה הוא עשה גול דקה 88 שפסלו, זה מראה על קבוצה בריאה".

מאמן מכבי נתניה בני לם, חלוץ מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ'. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
בטוחים בעצמם. לם וזלאטנוביץ'/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי

בנוגע להעפלה המתקרבת לפלייאוף העליון, הוא הוסיף: "אני מבין שכל הליגה רוצה את מכבי נתניה בפלייאוף העליון, גם בגלל הקהל שעושה הכל. גם התפאורה, כשיגיעו לפה הקבוצות הגדולות ויתמלא המגרש. זו אחת הסיבות שאהיה מרוצה מפלייאוף עליון, כי בפלייאוף התחתון המשחקים הם עם 2,000 איש ואווירה עצובה. אירופה? אני רוצה לעבור שלב-שלב. כשנהיה בפלייאוף העליון, נדבר על דברים אחרים".

בנוגע להצלחתו האישית אמר לם: "אני עם הרגליים על הקרקע ויודע מה זה כדורגל. זה מקצוע אכזר, מסוכן, אתה עושה שניים-שלושה הפסדים ואף אחד לא זוכר את הדברים הטובים. אנחנו באים מוכנים לכל אימון, יודעים מה אנחנו רוצים. אין זלזול. ברור שרואים פתאום תהילה שאני מקבל ברחוב או בתקשורת. אישית, אני עם הרגליים על הקרקע, אני מודע למצב. אני רואה את המאמנים סביבי, מאמן מכבי תל אביב בכדורסל היה מצוין שלוש שנים והוא בבית. אמנם הייתי 30 שנה בנוער, אבל עברתי הרבה בכדורגל הישראלי".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב תפתח במו"מ להארכת חוזהו של פארפה גיאגון

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
מתקרבים לפלייאוף. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

לצדו של בני לם ישב החלוץ איגור זלאטנוביץ', שכבש צמדים בשניים משלושת המשחקים האחרונים: "הקבוצה רוצה לשחק כדורגל התקפי וזה חשוב לי, כי יש לי יותר הזדמנויות להבקיע", אמר הסרבי. "התקדמות לרמה גבוהה יותר? בשנתיים האחרונות לא שיחקתי הרבה, חשוב לי מאוד לקבל דקות. העובדה שהבקעתי 4 שערים במשחקים האחרונים נותנת ביטחון לי וגם לבני. יש לנו סגל איכותי ואנחנו ראויים לפלייאוף עליון. הקבוצה מעל הכל. אני שמח מאוד לשחק תחת בני, הייתי שמח גם תחת ריימונד אטפלד אבל זה הכדורגל. המשחק בקרית שמונה הכי חשוב לנו כרגע, האוהדים דוחפים אותנו וניתן הכל כדי להשיג את הנקודות ולעלות לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully