וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי נתניה בטירוף לקראת קרית שמונה, לם יאלתר בהגנה

למעלה מ-5,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק בו היהלומים יוכלו להבטיח מקום בפלייאוף העליון (שבת, 17:30, ספורט4). מי יחליף את ג'אבר המורחק?

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

מכבי נתניה נערכת בדריכות לקראת משחק הבית הקרוב נגד הפועל קרית שמונה בשבת (17:30, ספורט4), כאשר נצחון יעניק ליהלומים את הכרטיס הנכסף לפלייאוף העליון. גם אוהדי הקבוצה בטירוף לקראת המפגש החשוב ועד כה הבטיחו למעלה מ-5,000 אוהדים צהובים-שחורים את הגעתם לאיצטדיון. בנתניה מקווים למלא לגמרי את היציע המזרחי במטרה לראות "קיר צהוב" מול העיניים, כפי שביקש מאמן בני לם בסיום המשחק הקודם באשדוד.

נתניה תגיע עם הרכב חסר, כאשר כארם ג'אבר המורחק וגם רז שלמה ואביב אברהם המוצהבים יעדרו מהמשחק בשבת. עומרי גנדלמן, ישוב להרכב אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, אך עדין לא ברור באיזו עמדה ישחק. בשל חסרונו של כארם ג'אבר יצטרך המאמן לם לבחור בין עידו וייר ושי קונסטנטין לעמדת המגן הימני.

עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה לפני גיא בדש שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
באיזו עמדה הוא ישחק? גנדלמן/ברני ארדוב

בשל מגבלת חמשת הזרים על המגרש, עשוי לם לוותר על זלאטן שחוביץ' בעמדת המגן השמאלי ואז גנדלמן או וייר ישחקו בעמדה זו. שיר צדק נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח, במקום רז שלמה המוצהב, לצידו של פלאמן גלאבוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully