וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון התנצל בפני קלינגר: "זה נראה כאילו ערערתי על סמכותו"

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 11:58

לאחר התקרית הסוערת, יו"ר מכבי פתח תקוה הבהיר: "צפיתי באירוע שוב וזה מצטייר שפגעתי בכבודו של ניר. שוחחנו והוא קיבל את התנצלותי". תסכול אחרי ההדחה מהגביע: "הפועל באר שבע בזבזה זמן כמו קבוצה מהליגה השנייה, שחקנים ביימו פציעות כאילו ירו בהם"

תקציר רבע גמר גביע המדינה: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

בבוקר שאחרי ההדחה מגביע המדינה, במכבי פתח תקוה התעסקו בתקרית הסוערת בין המאמן ניר קלינגר ליושב הראש אבי לוזון. כפי שניתן היה לראות במהלך המשחק, האיש החזק במועדון ירד ממקום מושבו וניהל דין ודברים סוער וקולני עם המאמן, כשהוא כועס על כך שקלינגר לא ביצע חילוף כפול עוד לפני אותה הקרן שממנה הגיע השער של מיגל ויטור. במהלך לפני הקרן נפצע ינון אליהו וירד לטיפול, כך שלמעשה פתח תקוה נשארה בעשרה שחקנים בעת ספיגת השער שהוביל להארכה.

קלינגר, כפי שהסביר בסיום המשחק, העדיף שלא לערוך חילוף לפני כדור הקרן כדי לא לבלבל את שחקני ההגנה בחלוקת השמירות על שחקני היריב. על אף שנראה שקלינגר לא אהב את ההתפרצות של לוזון, הוא הגיב באיפוק בסיום המשחק ואמר שהוא ולוזון ביחסים מצוינים ושהכל חלק מטראש טוק שהם מנהלים מדי משחק.

הבוקר פרסם אבי לוזון התנצלות בפני ניר קלינגר: "לאחר שצפיתי שוב באירוע האמוציונלי שהתרחש במשחק הגביע אמש, הבנתי שזה מצטייר רע מאד ונראה כאילו ערערתי על סמכותו ופגעתי בכבודו המקצועי של המאמן ניר קלינגר. אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת להביע התנצלותי בפניו, זו לא היתה כוונתי בשום צורה שהיא. ניר ואני עובדים בשיתוף פעולה מלא ואין לי אליו כל טענה ולו הקטנה ביותר. בשיחה שקיימתי הבוקר עם ניר, הבהרתי לו את הדברים, ניר קיבל את התנצלותי הכנה. אנחנו מרוכזים כולנו, ניר, אנוכי, הצוות והשחקנים במשחק הליגה הקרוב ביום בראשון מול מ.ס אשדוד, בשבילנו המשחק כמו גמר גביע שלנו".

עוד לפני ההודעה שפרסם, אמר לוזון לוואלה! ספורט: "אנחנו ביחסים מצוינים, לא קרה כלום. דיברנו גם אחרי המשחק והפנים שלנו ושל השחקנים קדימה ליום ראשון למשחק נגד אשדוד - אם אתמול היה רבע גמר, אז ביום ראשון יש לנו גמר. בכל מקרה זה מאחורינו ולא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה".

בכל הנוגע למשחק, תחושות קשות של אכזבה וגם תסכול נרשמו בקרב אנשי מכבי פתח תקוה לאחר ה-2:0 וההדחה אמש בגומלין רבע הגמר, אחרי שהקבוצה הגיעה לבירת הנגב עם יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון והודחה בסיכום שני המשחקים.

במשך 80 דקות פעלה תכנית המשחק של המאמן ניר קלינגר בצורה טובה מאוד וקבוצתו הצליחה לשמור על שער נקי, אך אז הגיעה פציעת ינון אליהו, מיגל ויטור כאמור כבש לאחר קרן והסוף ידוע. בקבוצה התלוננו בסיום בכל הנוגע לבזבוזי הזמן של שחקני באר שבע, בעיקר בחלק השני של ההארכה, אחר שהמקומיים הגדילו את יתרונם ל-0:2. "באר שבע בזבזה זמן כמו קבוצה בליגה השנייה, זה היה מביך מאוד. חבל שהשופט נתן להם לעשות מה שהם רוצים, כמעט בלי תגובה. שחקנים נשכבו על הרצפה וביימו פציעות כאילו ירו בהם. בושה וחרפה שככה נראית קבוצה במקום השני בטבלה", אמרו בפתח תקוה בזעם.

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. דני מרון
הגיב באיפוק וטען ליחסים מצוינים עם אבי לוזון. ניר קלינגר/דני מרון

כעת יצטרך קלינגר לאושש את שחקניו, מנטלית ובעיקר פיסית, אחרי מאמץ של יותר מ-120 דקות, לקראת משחק הליגה נגד מ.ס.אשדוד ביום ראשון הקרוב. "הראש שלנו כבר באשדוד", אמר בסיום גורם במועדון. "נצטרך לשים מאחור את כל מה שקרה בבאר שבע כי מעכשיו, כל משחק שלנו בליגה הוא גמר גביע בפני עצמו". קלינגר ייבחן ביומיים הקרובים את כשירות הסגל שלו לקראת המשחק ביום ראשון, כאשר לאמק בנדה שלא שיחק אמש בגלל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב כמעט בוודאות להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully