וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר כועס: "השופט נתן לבזבוזי הזמן להימשך"

מאמן מכבי פתח תקוה טוען לחוסר אחידות לאחר ה-2:0 הדרמטי מול הפועל באר שבע וההדחה ברבע גמר הגביע: "זה תסכל אותנו"

תקציר רבע גמר גביע המדינה: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

אכזבה במכבי פתח תקוה לאחר ההדחה הערב (רביעי) ברבע גמר גביע המדינה. הקבוצה של ניר קלינגר הפסידה 2:0 בתום הארכה להפועל באר שבע במשחק הגומלין, איבדה את יתרון ה-0:1 שהשיגה במשחק הראשון וסיימה את דרכה במפעל. המלאבסים החזיקו מעמד 80 דקות מול המארחת אך מיגל ויטור נגח את השער הראשון של הדרומיים ושלח את המשחק להארכה, שם רותם חטואל הוסיף נגיחה משלו ושבר לפתח תקוה את הלב.

מאמן המפסידה ניר קלינגר אמרה בסיום: "היה בדיוק מה שחשבנו ועבדנו לקראתו. מצבים נייחים. ידענו שבאר שבע בתקופה הזו די מוגבלת וצריך להיזהר מזה, לצערי בקרן הזאת לא היינו מספיק מוכנים". על בזבוזי הזמן בהארכה: "צריכה להיות אחידות, לא יודע אם שיחקנו 6 דקות מתוך 30 הדקות של ההארכה. השופט לא לקח את זה בחשבון ונתן לנפילות ולבזבוזי הזמן להימשך, זה תסכל אותנו אבל זה לא העניין. נלחמנו, אבל בגביע זה ככה. שנה הבאה".

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. דני מרון
מאוכזב. קלינגר/דני מרון

על הגישה ההגנתית: "לא שילמנו שום מחיר, באנו לטרנר, קבוצה פיטרה מאמן בשביל להכניס אנרגיות, ידענו שזה יהיה קשה. תכנית המשחק שלנו עבדה, הכל היה מתוכנן למקרה שחלילה נספוג, אבל בגביע צריך לעבור שלב ובסוף רק אחת זוכה. רצינו לעלות, החבר'ה נתנו את הכל. היינו מאוד טקטיים, סבלנו קצת מחיסרון של שחקנים בחלק ההתקפי. אם אינברום ובנדה היו משחקים היום, היה לנו כוח בהתקפה. נפלנו על הקרנות וידענו שזה מה שיהיה".

העימות עם אבי לוזון: "זה טראש טוק שאנחנו מנהלים גם במשחקים שאנחנו מנצחים. השיח שלי עם אבי היה בנוגע לחילוף לפני הקרן, זה ידוע שלא עושים חילוף כזה כדי לא להשאיר שחקן פנוי. לא רציתי להוציא שחקן מהעמדה שלו. עברתי לא מעט בעלים, זה בסדר ואני ביחסים מצוינים עם אבי. גם אני אוהב לענות ולדבר במשחקים, אבי יודע את זה, זה אני וזה הוא וחיים עם זה בשלום".

מאבקי ההישרדות: "אנחנו קבוצה חזקה, יודעים להתגונן, חסרנו היום שני שחקנים מאוד חשובים במערך ההתקפי שלנו. אני חושב שאיתם נוכל להמשיך ביכולת הטובה מה-1:4 על חדרה ולנסות לנצח כמו שעשינו בתקופה האחרונה. לגביע צריך לדעת להכין תכנית משחק, אבל בליגה אנחנו נשנס מותניים. לא קרה שום אסון. בסוף תהיה רק אחת שמניפה את הגביע, אומר את זה אחד שכבר הרים מספיק גביעים כשחקן וכמאמן. ממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully