וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "החזרנו את הנשמה". שבר בעצם הבריח ליחזקאל

2.3.2022 / 22:49

מאמן באר שבע התייחס גם לפיטורי רוני לוי אחרי הניצחון בגביע: "בעל המאה, הוא בעל הדעה". הקשר שנפצע לקראת סיום ייעדר תקופה ארוכה

תקציר רבע גמר גביע המדינה: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

חגיגות בהפועל באר שבע לאחר שהקבוצה מבירת הנגב ניצחה הערב (רביעי) 0:2 את מכבי פתח תקוה בתום הארכה בגומלין רבע גמר הגביע ועלתה לחצי הגמר. יום לאחר פיטוריו המפתיעים של רוני לוי, הצליח אליניב ברדה במשחקו הראשון על הקווים להשלים מהפך לאחר ההפסד 1:0 במשחק הראשון, כאשר מיגל ויטור (80) כבש במהלך 90 הדקות ושלח את המשחק להארכה, שם רותם חטואל כבש את השער השני (95) שהעלה את הדרומיים לארבע הגדולות של המפעל.

עם זאת, באר שבע קיבלה גם בשורה רעה מהמשחק הערב, כששגיב יחזקאל נפצע ופונה לבית החולים סורוקה. שחקן ההתקפה לא יכול היה להמשיך ובדקה ה-90 ירד מהמגרש על אלונקה, כאשר בבית החולים אובחן לו שבר בעצם הבריח, מה שישבית אותו לתקופה של כמה חודשים.

שגיב יחזקאל, הפועל באר שבע. דני מרון
הפציעה שלו מדאיגה את אנשי באר שבע. יחזקאל/דני מרון

אליניב ברדה סיכם את משחקו הראשון כמאמן ואמר: "היה משחק אגרסיבי נגד קבוצה טובה, שהתפתח קשה כמו שאנחנו רגילים העונה. בסך הכל העברתי אימון אחד, יש המון קרדיט לרוני לוי בעלייה לחצי הגמר. מעבר לטקטיקה בשיטות, הכי חשוב היה להחזיר את הנשמה והשחקנים שלנו נתנו פה את הלב. בעיני הוא דוגמא לכל ילד אצלנו במחלקה למה זה אהבת המשחק".

"בסופו של דבר למועדון יש בעלים, בעל המאה הוא בעל הדעה ועם כל הכבוד לכל בעלי התפקידים במועדון, כשצריך לקבל החלטה - גם אם אמרתי אחרת, יש בעלים למועדון והוא קובע ונלך על פיו. היום טרנר היה חי, הרגשתי את הקהל דוחף אותנו והייתה תחושה אדירה. הקהל שלנו היה צמא לדחוף ולצעוק, היום הם עשו את זה".

"עברתי עם רוני כמעט שנה שלמה, הייתי העוזר שלו ואחר כך הייתי איתו כמנהל מקצועי. הוא לימד אותי המון, גם מסביב לכדורגל. זו לא סיטואציה נעימה. בסופו של דבר יש לנו סגל חזק מאוד, אעשה מה שהכי נכון לקבוצה ומה שיעזור לה לנצח. זה מבחינתי הכי חשוב".

"עברנו 120 דקות אינטנסיביות, יש לנו עוד שני משחקים עד הפלייאוף וכמובן שאנחנו רוצים לשפר עמדות עד הפלייאוף. פרה פרה, ניתן לשחקנים להתאושש ונכין אותם הכי טוב שאפשר ליום ראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה חוגג ניצחון על מכבי פתח תקוה. דני מרון
סימן וי ראשון. ברדה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully