וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפתח במו"מ להארכת חוזהו של פארפה גיאגון

3.3.2022 / 10:30

הקשר שמושאל למכבי נתניה מסיים את חוזהו בקיץ 2023 ובקרית שלום חוששים מהאפשרות שיעזוב בתום העונה הבאה ללא תמורה. אימון בוקר קל נערך לפני משחק הגביע נגד מכבי יפו (19:30): "אסור להיקלע לפיגור שילחיץ את כולם"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל נוף הגליל/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח בקרוב במשא ומתן על חידוש החוזה של פארפה גיאגון, הקשר שמושאל העונה למכבי נתניה. לגיאגון חוזה רק עד תום העונה הבאה, כך שאם מכבי תל אביב לא רוצה לאבד אותו בסיומה במעבר לחו"ל ללא תמורה, היא תהיה חייבת להגיע לסיכום איתו בחודשים הקרובים ולהחתים אותו על חוזה חדש.

גיאגון, שהושאל בקיץ למכבי נתניה במסגרת עסקת ההעברה של גבי קניקובסקי למכבי תל אביב מול עדן קארצב למכבי נתניה, הוא מהשחקנים הבולטים של מכבי נתניה העונה וברור כי מכבי תל אביב חושבת ברצינות על החזרתו לעונה הבאה כחלק מהסגל שלה. במכבי תל אביב מעריכים כי גיאגון יחתום על חוזה חדש, אף שכאמור המצב שלו כעת יאפשר לו להיות שחקן חופשי בקיץ 2023 וכל האפשרויות פתוחות בפניו.

בכל הקשור לשחקנים שטרם האריכו חוזה לעונה הבאה, נמשך המשא ומתן עם מתן חוזז על חוזה חדש כאשר גם הוא וגם מתן בלטקסה מסיימים בסוף העונה הזו את החוזים שלהם ויכולים להשתחרר לחו"ל ללא תמורה. גם אייל גולסה מסיים חוזה, אבל למכבי תל אביב יש אופציה להאריך אותו.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב בחימום. מאור אלקסלסי
למכבי תל אביב אופציה להארכת חוזהו. גולסה/מאור אלקסלסי

בתוך כך, במכבי תל אביב מתכוננים ברצינות למשחק הגומלין הערב במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול מכבי יפו (19:30). אחרי שמכבי חיפה, הפועל באר שבע והפועל חיפה העפילו לחצאי הגמר, רוצים במכבי תל אביב להיות הקבוצה הרביעית שתקבל את הכרטיס למפעל השני בחשיבותו.

הבוקר הגיעו השחקנים לאימון קל בקרית שלום, כאשר ביניהם ארבעת שחקני קבוצת הנוער אוסקר גלוך, אוראל באיה, בר לין ושון אדרי. בסיום האימון יודיע המאמן מלאדן קרסטאיץ' מי מביניהם ייצא עם הקבוצה למלון ויהיה בסגל למשחק.

במכבי תל אביב ימשיכו להיעדר הפצועים אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, שחר פיבן וז'וזואה סה. "יש לנו רק מה להפסיד במשחק הזה", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "אסור שנהיה שאננים וניקלע לסיטואציה של איזה פיגור שילחיץ את כולם. צריך לעלות ברצינות ולהשלים את העבודה", כזכור, מכבי תל אביב מגיעה למשחק עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון לפני חודש והגומלין הערב גם ייערך בבלומפילד, כך שכל המשתנים הם לטובת מכבי תל אביב שלא רוצה להיכנס הערב לקטגוריה של הסנסציות הגדולות בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully