וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעת שכטר אינה חמורה, בב"ש חגגו: "משחק שייזכר לשנים"

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 10:04

בהפועל באר שבע גאים באליניב ברדה ("מחושל לכל תרחיש") ובשחקנים "הגיבורים" שעברו את מכבי פתח תקוה בהארכה. אנחת רווחה אחרי שהתברר שהחלוץ סובל משחיקה בברך, מאמצים להכשירו להפועל חיפה

תקציר רבע גמר גביע המדינה: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

זה היה הרבה יותר ממשחק רבע גמר גביע המדינה. מה שעברה אתמול (רביעי) הפועל באר שבע ב-120 דקות הגומלין מול מכבי פתח תקווה, לא כולל תוספות זמן, היה דומה יותר לגמר עצמו. הרבה היה מונח על הכף מבחינת המועדון אחרי 24 שעות דרמטיות מאוד בניהולה של הבעלים אלונה ברקת. הההחלטה יוצאת הדופן שהיא קיבלה, לפטר מאמן כמו רוני לוי יממה לפני משחק כל כך חשוב, היתה יכולה לקחת את הפועל באר שבע לשני כיוונים. גם ההחלטה שלה לשים את הקבוצה בידיים של אליניב ברדה שלא רצה בכלל להיות על הקווים, היתה יכולה לקחת את הפועל באר שבע לשני כיוונים.

בסופו של ערב ארוך בטרנר, שנמשך כמעט שלוש שעות, הפועל באר שבע העפילה לחצי הגמר ותצא לבלומפילד גאה על עונה מאוד מכובדת שהיא עושה עד עכשיו. לרוני לוי יש חלק בכך והגיבורים של אמש, לא שכחו להזכיר אותו. עכשיו הפנים של הקבוצה קדימה לנסות להדביק את מכבי חיפה בליגה ולא יהיה לה קל אחרי המכות שהיא ספגה אמש עם השבר בעצם הבריח של שגיב יחזקאל והפגיעה של איתי שכטר, שעבר הבוקר צילום ובמועדון נשמו לרווחה כאשר התברר כי הוא סובל משחיקה ידועה בברך ולא מעבר לכך. שכטר ינסה מחר להתאמן בעצימות נמוכה בתקווה שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון.

רועי גורדנה חוגג עם מיגל ויטור ניצחון של הפועל באר שבע. דני מרון
ערב ארוך הסתיים בהתפרצות רגשות. גורדנה ומיגל ויטור/דני מרון

אליניב ברדה אולי לא רצה להיות אמש על הקווים, אבל הוא עשה את זה בצורה נהדרת. ניהול משחק מצוין של המנהל המקצועי עם חילופים טובים, מעבר בין מערכים והרבה מלים שחדרו לראש וללב באסיפות שערך לפני המשחק ותוך כדי ההפסקות הרבות שהיו בו. "אם אליניב שרד את המתח הזה, הוא כבר מחושל לכל תרחיש", אמרו אמש במועדון על שחקן העבר של הקבוצה שהיום נראה הכי טבעי שיאמן אותה עד סוף העונה, כפי שברקת הצהירה שלשום.

לברדה היה מאוד חשוב להחזיר את התמיכה הבלתי מסוייגת של הקהל. הוא גם עשה הרבה עבודה למען המטרה הזו כשרוני לוי אימן, ואתמול הוא קיבל דחיפה מאוד משמעותית מהיציעים. ברדה האמין ערב המשחק שטרנר יהיה מלא. ממש חשב שכל הכיסאות יהיו תפוסים. בסוף הגיעו 6,000 שנתנו הרגשה של כמות כפולה בדקות האחרונות כשהיה צריך לשמור על התוצאה.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה חוגג ניצחון על מכבי פתח תקוה. דני מרון
"מחושל לכל תרחיש". אליניב ברדה/דני מרון

הרבה גיבורים היו אמש על הדשא בטרנר, בראשם איתי שכטר שלפני עשרה ימים חגג יום הולדת 35, גיל בו שכבר מחשבים מה עושים אחרי הכדורגל. שכטר על רגל אחת סיים את המשחק ונשכב באפיסת כוחות על הדשא. מי כמו ברדה יודע להעריך את זה והוא רץ קודם אליו כדי לחבק אותו. "איתי זה גיבור", אמרו אמש במועדון. "אין ווינרים כאלה בכדורגל הישראלי". שכטר הודה בסוף המשחק שאם היה מדובר במשחק ליגה, הוא היה מוציא את עצמו גם במחיר שהקבוצה תישאר בעשרה שחקנים כי כבר לא היה חילוף.

והיו עוד גיבורים על הדשא. מיגל ויטור שנתן עבודת הגנה ודחף את הראש שלו לנגיחה שיצרה שוויון ושלחה את הקבוצות להארכה. חאתם עבד אלחמיד שעולה לשחק משחק אחרי משחק עם זריקות ומשחק על הקו במקום שצריך לרוץ הרבה למרות שהוא תמיד אמר שהוא רוצה להיות רק בלם. רותם חטואל שכבש את השער שהעלה את הפועל באר שבע לחצי הגמר לא קיבל העונה הרבה דקות, אבל בכל פעם שעלה הוכיח שיש לו מקום בקבוצה גדולה וגם רמזי ספורי ראוי להערכה על כך שעלה לשחק אחרי שלושה ימי מחלה וסחט את עצמו עד הסוף.

"לא ברור איך העונה הזו תיגמר, אבל הערב הזה ייזכר לעוד הרבה שנים", אמרו במועדון אמש. "זה היה הרבה יותר ממשחק רבע גמר גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully