וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטנוביץ' הסיר את הספקות, נתניה חוגגת: "עוד מאמץ קטן וזו עונה גדולה"

27.2.2022 / 11:05

אחרי ה-1:3 על אשדוד שקירב את הכרטיס לפלייאוף העליון, בקבוצה מצפים ל"קיר צהוב" במשחק הבית האחרון של העונה הסדירה. מחמאות לסרבי

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

מכבי נתניה גברה אתמול (שבת) 1:3 על מ.ס. אשדוד והעמידה את עצמה במקום מצוין במאבק הצמוד על כרטיס לפלייאוף העליון. נתניה טיפסה למקום הרביעי בטבלה וניצחון בשבת הקרובה על עירוני קרית שמונה והאקס סלובודן דראפיץ', יבטיח לקבוצה כמעט בוודאות את המקום בשישייה הראשונה בלי קשר לתוצאת המשחק במחזור האחרון נגד הפועל תל אביב.

נתניה הגיעה אמש לאחד ממגרשי החוץ הכי קשים בליגה, אך ידעה לנצל את מצבי ההבקעה שלה ולכבוש שלישייה, בדרך לניצחון חשוב. זה היה המשחק ה-12 ברציפות של הקבוצה ללא הפסד ובהתחשב בפתיחת העונה הצולעת, מדובר בהישג עצום למאמן בני לם ולשחקניו. משחק מוצלח נוסף נגד קרית שמונה יוביל לכך שנתניה תסגור סיבוב שלם ללא הפסד.

בנתניה החלו כבר אתמול את עבודת השיווק לקראת המשחק נגד קרית שמונה. "אני רוצה לראות קיר צהוב של אוהדים שימלאו את האצטדיון", אמר בני לם בסיום, כשהוא קורא לכל אוהדי הקבוצה להגיע בשבת ולתת גב לשחקנים במשחק החשוב. בנתניה מאמינים שבעקבות התוצאות ונקודת הזינוק של הקבוצה במאבק על הפלייאוף העליון, אפשר יהיה למלא גם את היציע המזרחי כולו.

שחקני מכבי נתניה פארפה גיאגון, עידו וייר, יובל אשכנזי, חן עזרא. ברני ארדוב
יש סיבות לחגוג. שחקני נתניה/ברני ארדוב

"אנחנו מאוד קרובים להשלים את המטרה שלנו", אמרו בקבוצה, "עוד מאמץ קטן, עוד ניצחון אחד וזו עונה גדולה שלנו. מגיע כל הכבוד לצוות המקצועי וגם לשחקנים על מה שהם עושים העונה, זה לא סתם שהאוהדים שלנו חזרו ליציע".

מי שלהט אמש על הדשא היה החלוץ איגור זלאטנוביץ', שכבש צמד והיה נפלא בחלק הקדמי. במהלך העונה היו במועדון כאלה שחשבו שהחלוץ לא מספיק טוב עבור נתניה, אך במחזורים האחרונים הוא כובש בלי הפסקה ובנתניה מאמינים שהגעתו של פטריק טוומאסי שחררה מעט מהלחץ שהיה על כתפיו של זלאטנוביץ'. בנוסף אומרים במועדון שהסגנון ההתקפי של בני לם מוכיח את עצמו וההוכחה לכך היא היכולת הטובה שמפגינים מרבית שחקני ההתקפה, טוומאסי, פארפה גיאגון, חן עזרא שנכנס לעניינים אתמול וכן זלאטנוביץ' בעצמו.

מי שיחסרו בשבת מהמשחק נגד קרית שמונה, הם רז שלמה המוצהב וכרם ג'אבר שספג אתמול כרטיס אדום בדקות הסיום. עומרי גנדלמן, שלא שיחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, יחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully