וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "לא ציפיתי לפיטורים, לפעמים המאמן נשפט מהר מדי"

לפני מכבי תל אביב - פ.ס.וו איינדהובן (19:45, ספורט4), מאמן הצהובים לשעבר: "כשלקחתי את הקבוצה עונה קודם, היא הייתה במצב יותר גרוע"

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:1 על מכבי תל אביב בקונפרנס ליג/ספורט1

בהולנד מנסים להבין מה מצפה לפ.ס.וו איינדהובן במשחק נגד מכבי תל אביב הערב (חמישי, 19:45 בספורט4), ומי יותר מתאים מאשר ההולנדי שאימן עד לאחרונה את הצהובים: פטריק ואן לוון. האיש הפוטר ממחזיקת גביע המדינה בתחילת העונה התראיין ל-ESPN הולנד, ועל הדרך התייחס לסיום דרכו בקרית שלום.

"לא ציפיתי לזה, כי כשלקחתי את מכבי עונה לפני כן היא הייתה בעמדה גרועה יותר, אבל חזרנו למאבק האליפות וזכינו בגביע", אמר ואן לוון, שהזכיר כי תחתיו מכבי תל אביב פתחה טוב את העונה בקונפרנס ליג ורשמה ניצחון היסטורי 0:5 על הלסינקי בפינלנד, ובנוסף הסביר כי גם הקבוצות האחרות שהיו בקונפרנס ליג סבלו מפתיחת עונה בינונית בליגות שלהן. "זה מוזר שהיכולת שלנו באירופה לא העניקה לי יותר גיבוי להמשיך בתפקיד. לפעמים שופטים את המאמן מהר מדי, במיוחד כשהוא מתחרה בכמה מפעלים".

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
הופתע מהפיטורים. ואן לוון/ברני ארדוב

ואן לוון, שעדיין מתגורר בישראל, סיפר כי המטרה שלו היא להמשיך לעבוד בארץ: "אם יאמרו את שמי בהולנד, ישאלו 'מי?'. אני מחוץ להולנד כבר 15 שנים, אבל עבדתי במועדונים טובים והבאתי תוצאות. אני קודם כל בודק בישראל, כי אני כאן כבר שש שנים והראיתי במספר תפקידים את מה שאני מסוגל להוסיף לכדורגל הישראלי. זו הסיבה שאני עוד גר כאן. חוץ מזה, אני גם בודק מה קורה בחוץ".

ידוע שהדמות המרכזית במשחק הערב בבלומפילד יהיה ערן זהבי, שישחק נגד מכבי תל אביב כשחקן אורח בפעם הראשונה מאז שעזב את הקבוצה בה שבר את שיא השערים לעונה אחת בליגת העל, והוביל לזכייה בשלוש אליפויות. "עצם העובדה שהליגה ההולנדית משודרת כאן והקהל המקומי עוקב מקרוב, אומרת עליו המון. הוא שחקן מוביל כאן בישראל ורואים את זה ברמה הבינלאומית. אם הוא יחזור לישראל, זה יהיה רק למכבי תל אביב", הבהיר ואן לוון בנוגע לחלוץ פ.ס.וו.

עוד בוואלה!

לא נפרד כל כך מהר: מדוע פטריק ואן לוון עדיין בישראל?

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
חזרה? רק למכבי ת"א. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בנוסף, מאמן הצהובים לשעבר ניתח את מה שצפוי לקבוצה מאיינדהובן בבלומפילד: "זה אצטדיון רועש, ישמעו את הקהל מהדקה הראשונה ועד האחרונה. אם התוצאה תישאר 0:0 במשך הרבה זמן, הם יאמינו שזה אפשרי. זה גם רק 0:1 לפ.ס.וו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully