וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המענק שולם בטעות, ואן לוון עדיין התעקש על המשכורות ממכבי תל אביב

10.1.2022 / 13:00

מכבי תל אביב הקדימה לשלם, בניגוד למתחייב בחוזה, את מענק הקונפרנס ליג להולנדי ומתקזזת בשל כך מול המשכורות החודשיות של המאמן המפוטר. במועדון בטוחים שלמאמן אין סיבה לתבוע

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

למעלה מחודשיים עברו מאז פוטר פטריק ואן לוון ממכבי תל אביב והסאגה סביבו טרם הסתיימה. באחרונה פירסמנו כאן בהרחבה שבין ההולנדי לבין מכבי תל אביב אין הסכמה על גובה הפיצוי אותו יקבל המאמן על החוזה שיש לו לעונה וחצי ומשכך, ימשיך ואן לוון לקבל את משכורתו מדי חודש כאילו היה עובד המועדון עד שימצא לעצמו קבוצה חדשה ואז יתקזז מול מכבי תל אביב על החוזה שלו. אלא שבימים האחרונים התפרסמו ידיעות בדבר הכוונה של ואן לוון לתבוע את מכבי תל אביב בטענה שהיא הפסיקה לשלם את המשכורות שלו, למרות שכך סוכם בין הצדדים.

מבדיקת וואלה! ספורט עולה כי אכן במהלך החודש שעבר מכבי תל אביב לא העבירה לואן לוון את משכורת חודש נובמבר, אלא שיש לכך סיבה מאוד מעניינת. מסתבר שלמאמן ההולנדי הועבר בטעות מענק בגין ההעפלה של מכבי תל אביב לקונפרנס ליג. מדובר במענק הכתוב בחוזה של ואן לוון והוא אמור היה לקבל אותו בשל העובדה שמכבי תל אביב אכן העפילה איתו לקונפרנס ליג, אלא שבחוזה כתוב שהמענק ישולם לו בתום העונה.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
בין הצדדים נערך דיון בהשתתפות עורך דין. פטריק ואן לוון/ברני ארדוב

באופן בלתי מוסבר הועבר המענק לואן לוון קצת אחרי שהוא פוטר ממכבי תל אביב ואחרי שבמועדון מצאו את הטעות, נאמר להולנדי שיש לו שתי אפשרויות: הראשונה, להחזיר את המענק שניתן לו בטעות. השנייה: להשאיר את המענק ברשותו, אבל להתקזז מול המשכורות שהוא אמור לקבל. מאחר שהמענק הכספי שניתן לו הוא בגובה של יותר משתי משכורות חודשיות, נאמר לו כי אם ישאיר את המענק ברשותו, הוא לא יוכל לקבל את משכורות חודשים נובמבר ודצמבר.

בין הצדדים אף נערך דיון בהשתתפות עורך דין מטעמו של ואן לוון ובמכבי תל אביב השתכנעו שבא כוחו של ההולנדי קיבל את ההסבר של מכבי תל אביב והבין כי נעשתה טעות בתום לב, כך שבכל מקרה ואן לוון קיבל כעת כספים בגובה המשכורות שלו. במועדון התעקשו והוכיחו כי בחוזה של ואן לוון כתוב שאת מענק אירופה הוא צריך לקבל רק בסוף העונה ולכן בטוחים במועדון שאין כאן מקום לתביעה מצד ההולנדי.

ואן לוון מצידו עדיין בישראל וכפי שכבר פורסם כאן, הוא ישמח לעבוד כמאמן ראשי אם יקבל פנייה. העניינים הכספיים בינו לבין מכבי תל אביב עוד לא נפתרו, אבל במכבי תל אביב יש מי שטוען שהדבר האחרון שהם רוצים הוא להתעמת עם ההולנדי שעבד במכבי תל אביב כמעט חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully