וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נפרד כל כך מהר: מדוע פטריק ואן לוון עדיין בישראל?

28.12.2021 / 15:30

פטריק ואן לוון פוטר ממכבי תל אביב כבר לפני חודשיים, אז מה הסיבות בגללן הוא עדיין כאן? המחלוקת הכספית עם הצהובים, החלופות לתפקיד הבא שעומדות על הפרק והתכנית לאמן בוגרים - אפילו בישראל

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

בדיוק חודשיים עברו מאז פיטוריו של פטריק ואן לוון, אבל מכבי תל אביב והמאמן ההולנדי שעבד אצלה עדיין לא מצאו את הנוסחה שתפריד בין הצדדים בצורה ששניהם יהיו מרוצים.

ואן לוון חתם בקיץ האחרון על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב. הוא היה אחרי הזכייה בגביע המדינה ואחרי קאמבק מרשים בליגה שכמעט והסתיים באליפות, חרף פתיחת עונה רעה בזירה המקומית תחת גאורגיוס דוניס. המומנטום היה חיובי ומיטש גולדהאר האמין בו.

כשוואן לוון פוטר, בחוזהו נותרו יותר משנה וחצי וההולנדי ציפה שמכבי תל אביב תגמור איתו חשבון, תגיע איתו להסדר, תשלם לו את כל מה שמגיע לו עד סוף החוזה ותיפרד ממנו לשלום. לדברי גורמים בסביבתו, הוא אף היה מוכן לפשרה מניחה את הדעת מבחינתו, אבל בין הצדדים התגלעו פערים גדולים - כך גורסים יודעי דבר.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
פערים גדולים עם מכבי תל אביב. ואן לוון/ברני ארדוב

במכבי תל אביב הציעו שתי חלופות. או שואן לוון יסכים לפשרה במסגרתה יקבל פיצוי על מספר חודשים נמוך יותר ממה שיש לו בחוזה, או שהוא ימשיך לקבל בכל חודש את משכורתו כאילו הוא עדיין עובד המועדון ואם וכאשר ימצא לעצמו קבוצה חדשה, בכל תפקיד שיבחר, מכבי תל אביב תקטין את הנזק שלה ותשלם את ההפרש בין החוזה החדש עליו יחתום לבין זה שהיה לו בקרית שלום (בהנחה שיהיה הפרש).

ואן לוון כמובן העדיף לקבל את כל מה שמגיע לו ליותר מעונה וחצי ולהיפרד סופית וברוח טובה, אבל הבין שהתנאים יותר קשוחים ושאם הוא רוצה את הכסף בהסכם, הוא יהיה חייב להתפשר משמעותית, בעיקר ביחס להסכם לעונה הבאה, אחרת יצטרך לחכות בכל חודש למשכורת בלי אפשרות לחתום בקבוצה אחרת, אלא אם כאמור יתקזז מול מכבי תל אביב.

בינתיים ואן לוון בישראל, מעלה תמונות לאינסטגרם ולמעט גיחות קצרות ליעדים קרובים, לא עזב את דירתו השכורה בבת ים. במכבי תל אביב היו מעדיפים שיטוס למחוזות אחרים וימצא לעצמו ג'וב חדש כדי שהם יוכלו לחסוך את הכסף הרב שישולם לו, אבל ההולנדי לא ממהר לשום מקום ואפילו מכוון לקבוצה חדשה כאן בישראל. מקורביו מספרים שהוא פנוי להצעות וגם מכבי פתח תקוה שנפרדה הבוקר מגיא לוזון, יכולה לעניין אותו.

בין לבין אפשר לראות אותו מגיע למשחקים של בית"ר תל אביב בת ים ועד פיטוריו של אורי דוד הואאפילו בא לצפות במשחקי קבוצת הנוער. "יש לו הרבה חניכים בבית"ר תל אביב בת ים ובמחלקת הנוער של מכבי תל אביב וזה מעניין אותו לראות את ההתפתחות שלהם", מסבירים בסביבתו.

עוד בוואלה!

מכבי ת"א מרוצה ממהפכת קרסטאיץ': "הובא כדי להבריא את הקבוצה"

לכתבה המלאה
פטריק ואן לוון. דני מרון
מבלה הרבה במשחקים של בית"ר תל אביב בת ים. ואן לוון/דני מרון

בינתיים פוטר מקבוצת הנוער אורי דוד שהיה מאוד קרוב לואן לוון. המאמן אפילו משוכנע שפיטוריו קשורים לקשריו עם ואן לוון, דבר שבמכבי תל אביב מכחישים נמרצות.

כך או אחרת, אם ישאר כאן הוא ודאי ישאף להצלחה הרבה יותר גדולה מזו של חברו ריימונד אטפלד שממכבי נתניה עבר לעירוני ראשון לציון ובמדיה הוא רחוק מאוד מהמצופה עם נקודה בודדת מ-15 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully