וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מרוצה ממהפכת קרסטאיץ': "הובא כדי להבריא את הקבוצה"

28.12.2021 / 6:44

המאמן ערבב את הקלפים מחדש בסגל, הימר על מהירות בהתקפה והתחיל להניע את התהליך שהצהובים רצו לראות: "נדרשות החלטות קשות, בדיוק בשביל זה הוא כאן". סבוריט עשוי לחזור לעמדה המקורית נגד חיפה, קנדיל נושף בעורפו של ז'ראלדש. ואיך הקהל קנה את קרסטאיץ'?

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהתפקוד של מאמנם החדש מלאדן קרסטאיץ' ומהמהפכה שביצע אמש בהרכב לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה. "בדיוק בשביל זה הביאו את קרסטאיץ'", אמרו אמש בסביבת המועדון. "מכבי תל אביב הביאה את קרסטאיץ' כדי להבריא את הקבוצה אחרי כמעט חצי עונה רעה מאוד בליגה. תהליך ההבראה דורש החלטות קשות והוא לקח אותן כפי שהתבטא בהרכב שלו".

קרסטאיץ' עצמו העדיף בתום המשחק לא להיות בוטה מדי כלפי אלה שלא פתחו ובמיוחד אלה שלא נכנסו כמחליפים. הסרבי היה מאוד זהיר ומתוחכם כשאמר שההרכב שהעלה הוא ההרכב הכי טוב שעומד כעת לרשותו. קרסטאיץ' דיבר על כך שלא כל השחקנים היו בקו הבריאות ושאין הבדל גדול בין השחקנים כשהמטרה שלו היא לא לגרום לשחקנים שסופסלו אתמול לפתח רגשות שליליים, אלא לגרום להם
להילחם בכל אימון ולהרוויח בחזרה את מקומם. "אין הבדל גדול בין השחקנים ובכל משחק אבחר את מי שהכי מתאים", שלח המאמן חצים ברורים לכולם.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערבב את הקלפים מחדש. קרסטאיץ'/ברני ארדוב

קרסטאיץ' בחר ללכת בהרכב שלו עם השחקנים הכי מהירים שיש לו. אדוארדו גררו, מתן חוזז ואילון אלמוג הם השלישייה הקדמית הכי מהירה בקבוצה ועצם זה שבחר לפתוח איתם ולהשאיר על הספסל את סטיפה פריצה, ברנדלי קובאס וטל בן חיים, מראה לאן מכוון הסרבי ולאיזה אלמנטים במשחק של מכבי תל אביב הוא מתכוון לתת משקל גדול יותר. במחצית השנייה כשקרסטאיץ' כבר הכניס את השחקנים שסיפסל, מכבי תל אביב שוב נראתה כמו הקבוצה הלא טובה של מרבית השליש הראשון העונה ונראה כי המאמן יבנה את ההתקפה שלו גם במשחק מול מכבי חיפה ביום שני על השלישייה המהירה ביותר שעומדת לרשותו.

לצד החלק הקדמי שהיה טוב במחצית הראשונה, אבל עדיין לא ידע לסיים את המשחק עם שער שלישי ולשחרר את הלחץ שהיה בעיקר בסוף, מי שנבחר כמצטיין בעיני רבים בקבוצה הוא עדן שמיר. מעבר לשער שכבש, שמיר חילץ הרבה כדורים וכיסה הרבה שטח במרכז השדה כשהיה די לבד מול שחקנים רבים של מכבי פתח תקוה. שמיר פתח גם כי דן גלזר לא לגמרי כשיר וגם כי שרן ייני היה חולה ונראה שהוא הרוויח את מקומו לתקופה הקרובה כי גם קרסטאיץ' היה מאוד מרוצה ממנו.

מתן חוזז עם עדן שמיר שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
הרשים את קרסטאיץ'. עדן שמיר חוגג עם חוזז/ברני ארדוב

עוד החלטה טובה של המאמן היתה להציב את אנריק סבוריט כבלם מרכזי, תפקיד אותו לא מילא מעולם במכבי תל אביב. סבוריט החליף את לואיס הרננדס ורשם משחק טוב מאוד. במידה שהרננדס יחזור מול מכבי חיפה, צפוי סבוריט להחליף את אופיר דוידזאדה על הקו השמאלי אחרי שלאחרון לא היה משחק טוב אתמול. הרננדס יידע רק ב-48 השעות הקרובות מה מצבו לאור העובדה שנחשף לחולה קורונה. הוא עבר שתי בדיקות שליליות ובמכבי תל אביב יתייעצו עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי להחליט האם ומתי להחזיר אותו לאימונים.

שחקן נוסף שקרסטאיץ' יצטרך לתת את הדעת לגבי יכולתו הוא אנדרה ז'ראלדש ששוב רשם אתמול משחק פושר מאוד והסרבי יצטרך לבחון את אופצית מאור קנדיל לעמדה הזו גם כי המגן הימני הרבה יותר התקפי מהפורטוגלי.

קרסטאיץ' היה מאוד נלהב בסיום מהקהל של מכבי תל אביב. כ-4,000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק החוץ ובמשך כל המשחק עודדו בצורה חיובית ונתנו הרבה כוח לשחקנים. "10 הדקות האחרונות היו של האוהדים", אמר קרסטאיץ' בסיום. "הם עזרו לנו לנצח את המשחק. אלה היו דקות לחוצות קצת והם נתנו לשחקנים הרבה גב מהיציעים וסייעו לנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully