וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' על השינויים: "זה ההרכב הטוב ביותר שיכולנו להעלות"

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את המהפכה בהרכב, עדן שמיר התייחס לתקשורת עם הסרבי: "בשיחות אישיות הקשר איתו יותר טוב, רואים שהוא מבין כדורגל"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

זה התחיל נפלא, דעך בהמשך ונגמר בניצחון: מכבי תל אביב הצליחה לגבור 1:2 על מכבי פתח תקוה אחרי המהפכה של מלאדן קרסטאיץ' בהרכב, אבל שבוע לפני מכבי חיפה הצהובים יכולים להתעודד רק ממחצית ראשונה טובה. ההתחלה הייתה אדירה: חוזז (2) ושמיר (6) כבשו מבישולים של אלמוג ומכבי תל אביב נראתה מצוין. אבל אדניי צימק (41), בהמשך הקבוצה מהתחתית נכנסה למשחק, אבל בסופו של דבר הלוזונים עם נקודה מה-24 האחרונות.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פתיחה נהדרת, וזה הספיק. מכבי תל אביב/ברני ארדוב
מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הגיע לנו לנצח". קרסטאיץ'/ברני ארדוב

קרסטאיץ', שפתח במערך שונה (שלושה בלמים, אחד מהם סבוריט) והותיר על הספסל שחקנים כמו פריצה, קובאס, גלזר וגולזה, אמר: "פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד, כבשנו שני שערים והיו לנו המון הזדמנויות לכבוש עוד שערים, אני חושב ששלטנו במשחק גם במחצית השנייה והגיע לנו לנצח. בחצי הראשון שלטנו, ואני חושב שגם במחצית השנייה שיחקנו טוב. הם שיחקו פתוח וניסו להשוות, זה טבעי. גם חשוב מאוד שקיבלנו תמיכה גדולה מהאוהדים, וזה עזר לנו מאוד".

על השינויים הגדולים בהרכב: "יש לנו 25-20 שחקנים בסגל, הרבה שחקנים השבוע סבלו מבעיות והחמיצו אימונים, וההרכב הזה הוא הטוב ביותר שיכולנו להעלות". המאמן נשאל על אלמוג וגררו, ואמר: "יש לנו הרבה שחקנים באותה עמדה, והיום אלה היו השחקנים שנבחרו לשחק. יש לנו עכשיו חמישה ימים כדי לנתח הכל באימונים, ולהתכונן למשחק הבא".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון. ברני ארדוב
בשבוע הבא יהיה סיפור אחרי לגמרי. מכבי תל אביב חוגגת/ברני ארדוב
עדן שמיר עם דן גלזר שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. שמיר/ברני ארדוב

עדן שמיר, אחד ממצטייני הערב במכבי תל אביב, סיכם: "מבחינה אישית היה ערב טוב, גם מבחינה קבוצתית בהרבה דקות נראינו טוב. פתיחת המשחק המהירה והחזקה עשתה לנו את העבודה קצת יותר קלה, אחר כך הלכנו קצת אחורה וזה לא צריך לקרות. המערך היה שונה, אנחנו עם קרסטאיץ' תקופה די קצרה אבל אין לנו פריבילגיה לעשות שינויים לאט, בשבוע מאז שהוא הגיע הספקנו לעבוד כמה על כמה דברים, את חלקם יישמנו היום בצורה טובה, ובטוח שנעשה את זה בצורה יותר טובה בהמשך".

על מלאדן קרסטאיץ' והתקשורת איתו אמר: "הוא פחות מדבר אנגלית, אבל העוזרים שלו כן. בשיחות אישיות הוא כן מדבר אנגלית וכן הקשר איתו קצת יותר טוב, אבל מבחינתנו אין בעיה של תקשורת איתו. פחות יצא לנו להכיר אותו לעומק, אבל רואים שמדובר באדם שמבין כדורגל, יש לנו עוד זמן להכיר אותו, נראה שהוא אחד שיבין את השחקנים ויידע מה הצרכים שלנו. אני מאמין שדברים יסתדרו".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה: "יהיה משחק יותר קשה, זה ברור. חיפה קבוצה מהטובות בארץ, אבל יהיה לנו זמן להכין את עצמנו. נעשה הכל כדי לשמור על המאזן מולם, למרות שיהיה קשה מאוד".

במחזור הבא תפגוש מכבי תל אביב את מכבי חיפה באצטדיון העירוני בחיפה, כשכרגע הפער בין הקבוצות הוא 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully