וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פטריק ואן לוון עשה טעות גדולה והיום אולי הוא מצטער עליה"

26.10.2021 / 8:25

שחקנים במכבי תל אביב לא הופתעו מפיטורי המאמן וטענו בשיחות עם שחקני מ.ס אשדוד שהבעיה היתה בחוסר הגמישות שלו, חלקם שלחו לו הודעות ובהן הביעו צער על סיום דרכו. בסביבת ההולנדי אמרו: "מיהר לקפוץ על ההזדמנות כשדוניס פוטר"

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

שחקנים במכבי תל אביב לא הופתעו מההחלטה של מיטש גולדהאר לפטר את פטריק ואן לוון לאחר ההפסד הביתי 2:0 למ.ס אשדוד. חלקם שוחחו בסיום המשחק אמש עם שחקנים אחרים במ.ס. אשדוד וסיפרו כי הבעיה שלהם היתה חוסר הגמישות של ואן לוון בהחלטות המקצועיות שהוא קיבל.

לדבריהם, למאמן ההולנדי היה קו אחד של משחק וממנו הוא לא רצה לסטות רוב הזמן, ולכן הם לא הרגישו חופשיים לשחק את הכדורגל הרגיל של כל אחד מהם. את ההודעה על סיום דרכו קיבלו השחקנים דרך התקשורת. חלקם שלחו הודעות לואן לוון ובהן הם הביעו צער על פיטוריו.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. אריאל שלום
היו שחקנים שכתבו לו הלילה. ואן לוון במשחקו האחרון כמאמן מכבי תל אביב/אריאל שלום

גורם בסביבתו של ואן לוון אמר אמש: "פטריק עשה טעות גדולה והיום הוא אולי מצטער עליה. הוא יכול היה לעבוד עוד שנים ארוכות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב בתפקיד חלומי, אבל הוא מיהר לקפוץ על ההזדמנות כשדוניס פוטר ורצה את תפקיד המאמן לעצמו. היום אולי הוא מבין איזו טעות הוא עשה כשהוא הולך הביתה. אם הוא לא היה להוט כל כך להחליף את דוניס, עד היום היה לו את התפקיד הכי איכותי שיש כמנהל הביצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully