וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לבן שמעון: "יעשה לקני סייף את מה שעשה לגורדנה"

26.10.2021 / 8:20

במ.ס. אשדוד פרגנו למאמן אחרי ה-0:2 על מכבי תל אביב: "רק הוא וג'קי האמינו, אפשר היה להתרסק אחרי שני הפסדי בית". עם זאת, במועדון מביטים בטבלה ומודעים: "יש עוד מלא עבודה"

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

במ.ס. אשדוד פרגנו מאוד למאמן רן בן שמעון אחרי הניצחון אמש על מכבי תל אביב. ניצחון שבסיומו קיבלה הנהלת מכבי תל אביב החלטה לפטר את פטריק ואן לוון. "לבוא עם הגב אל הקיר לבלומפילד למשחק מול מכבי תל אביב הפצועה והחבולה ולנצח? רק רן וג'קי האמינו שזה יכול לקרות", סיפר גורם במ.ס. אשדוד.

בן שמעון זכה לשבחים על הכנת הקבוצה בימים שלפני המשחק ועל ניהול המשחק על הקווים. "אפשר היה להתרסק גם אחרי שני הפסדי הבית להפועל חדרה ולבני סכנין, אבל בכל האימונים שלפני המשחק, רן דאג להלהיב את השחקנים ולחזק את הביטחון שלהם". מי שהצטיין אמש בשורות אשדוד הוא קני סייף, עליו אמרו באשדוד: "רן יעשה לקני מה שהוא עשה לגורדנה. הוא ירים אותו לגובה כמו שהוא הרים את גורדנה או שלומי אזולאי".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
סחט מחמאות אחרי הניצחון. רן בן שמעון/אריאל שלום

המאמן עצמו הדגיש אמש בתום המשחק את השקט והרוח הגבית שהוא קיבל מג'קי בן זקן וטען כי השחקנים מילאו את ההוראות שלו והפגינו בכל הימים שלפני המשחק, עוצמה וחוזק באימונים. יחד עם זה הזכירו במ.ס. אשדוד: "אנחנו עדיין מתחת לקו האדום ועם כל ההתלהבות מהניצחן הזה, יש לנו עוד מלא עבודה כדי לטפס במעלה הטבלה".

מעבר לסייף שהיה מצוין, בלטו שחקנים רבים וביניהם חמודי כנעאן שנכנס כמחליף אחרי שלושה חודשים וחצי של פציעה. כנעאן בישל לאור אינברום את השער שניצח את המשחק סופית והוא יוסיף הרבה לאשדוד אחרי שחזר.

עוד בוואלה!

נקודה מהקו האדום: הפסד רביעי למכבי תל אביב, 2:0 לאשדוד בבית

לכתבה המלאה

ביום שבת רן בן שמעון ושחקניו כאמור יארחו את מכבי חיפה באצטדיון הי"א, כאשר שבוע לאחר מכן הם ייצאו למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully