וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תביאו את נמני: המאזן ההיסטורי של ערן זהבי נגד מכבי תל אביב

לפני המפגש עם האקסית אספנו 10 נתונים על משחקי העבר של זהבי נגדה. אולי הערב (19:45, ספ'3) הצהובים ישנו את מאזן הכוחות?

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו איינדהובן 5:0/ספורט1

1. ערן זהבי שיחק 9 פעמים נגד מכבי תל אביב בליגה ומעולם לא הפסיד לה. ב-9 המשחקים, כולם במדי הפועל תל אביב, המאזן של קבוצתו (ושלו) היה 5 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו וכאמור 0 הפסדים.

2. מכבי תל אביב היא אחת מ-5 קבוצות להן זהבי לא הפסיד מעולם (ליגה וגביע, מינימום 5 משחקים). האחרות הן הפועל רמת גן, הפועל ניר רמת השרון, הפועל פתח תקוה והפועל עכו.

3. יש גם סייג. זהבי הפסיד פעם אחת לקבוצה נגדה ישחק הערב: זה קרה בחצי גמר גביע הטוטו בעונת 2008/09. מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 0:1 משער של עמנואל מאיוקה.

קשר הפועל תל אביב ערן זהבי חוגג שער לרשת מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבש, בישל, ניצח. ומה הערב? זהבי נגד מכבי תל אביב ב-2010/ברני ארדוב

4. המשחק הראשון של זהבי נגד מכבי תל אביב היה לפני יותר מ-13 שנה. הוא נכנס כמחליף ל-10 הדקות האחרונות כשהפועל תל אביב ניצחה את הצהובים 0:2.

5. השער הראשון של זהבי נגד מכבי תל אביב נכבש בהופעה השנייה שלו נגדם, במרץ 2009. זה היה המחזור ה-22 בליגת העל והפועל תל אביב פיגרה 1:0 בדרבי. זהבי נכנס במקום מהראן לאלה בדקה ה-63 ו-9 דקות לאחר מכן השלים מהפך. האדומים ניצחו בסופו של דבר 1:3.

6. השער השני והאחרון של זהבי נגד מכבי תל אביב היה גם שער ניצחון. בישול של טוטו תמוז בדקות הפתיחה הסתיים בשער של מספר 16 של הפועל תל אביב וקבע 0:1 במחזור ה-6 בעונת 2010/11.

7. מלבד שני השערים שלו נגד מכבי תל אביב, לזהבי יש גם בישול אחד. הוא הכין למהראן לאלה את ה-0:1 במחזור ה-23 בעונת 2009/10. המשחק הסתיים ב-2:4 להפועל תל אביב, שאחריו רשמה מהפך היסטורי: 42 ניצחונות אדומים בדרבי לעומת 41 צהובים.

עוד בוואלה!

מי יתחפש לזהבי? 3 מפתחות למשחק של מכבי תל אביב מול פ.ס.וו

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן הפועל תל אביב עובר את לירן שטראובר שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זהבי מכניע את שטראובר ומכבי תל אביב ב-2010/ברני ארדוב

8. המשחק האחרון של זהבי נגד מכבי תל אביב - שהיה משחק הליגה האחרון שלו במדי הפועל תל אביב - הסתיים בטונים די צורמים. האדומים הוליכו 0:1 והיו קרובים להכפיל, אבל החלוץ העדיף פעולה אנוכית על פני מסירה לבן שהר והרתיח את אלי גוטמן. המאמן הוריד אותו לספסל, השניים החליפו מסרים כעוסים דרך התקשורת ולבסוף אחרי כמה ימים גם סיפקו פיוס פומבי. המשחק אגב, הסתיים ב-2:2.

9. שרן ייני, באופן לא מפתיע, הוא השריד האחרון במכבי תל אביב שעוד הספיק לשחק נגד זהבי במדים הצהובים. הוא פגש אותו ב-6 משחקים והפסיד לו 3 פעמים.

10. אבי נמני אימן את מכבי תל אביב ב-6 מ-9 המשחקים בהם היא פגשה את זהבי. המאזן של הצהובים באותם משחקים: 2 תוצאות תיקו, 4 הפסדים והפרש שערים 11:4. אולי למלאדן קרסטאיץ' יהיה מאזן טוב יותר נגד החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully