וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף זהבי: מכבי תל אביב מכרה יותר מ-23 אלף כרטיסים לגומלין

16.2.2022 / 10:00

הצהובים המריאו להולנד לקראת המשחק הראשון בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט3) עם סגל מלא ואנרגיות מחודשות: "זו התקופה הכי מוצלחת שלנו העונה". האוהדים בהתלהבות שיא לקראת המשחק בבלומפילד: שער 4 ייפתח

כתבה של שרון דוידוביץ' לקראת המפגש בין ערן זהבי למכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה הבוקר להולנד לקראת המשחק מחר (חמישי, 19:45, ספורט3) מול פ.ס.וו איינדהובן במסגרת הקונפרנס ליג בסגל מלא. למעט שחר פיבן שעדיין סוחב פציעה, כל יתר השחקנים כשירים ומוכנים למשחק הראשון מבין שניים שבסופם ייקבע אם מכבי תל אביב תמשיך לשמינית גמר המפעל בחודש הבא. הגומלין בתל אביב יערך בעוד שמונה ימים ובמכבי תל אביב מקווים לעשות תוצאה טובה מחר, כזו שתביא את ההכרעה לבלומפילד בחמישי הבא. מעבר למפגש הפיקנטי מול ערן זהבי, תוצאה טובה מחר באיינדהובן תוביל גם למכירת כרטיסים ערה למשחק הגומלין, כך שמדובר בעוד הכנסה למחזיקת הגביע.

מצב הרוח במכבי תל אביב טוב אחרי הניצחון בדרבי בשבת. "אפשר לומר שאנחנו טסים למשחק במצב רוח אופטימלי", סיפר הבוקר שחקן בקבוצה לפני ההמראה. "זו אולי התקופה הכי מוצלחת שלנו העונה ואי אפשר לבקש אווירה יותר טובה כמו שיש אחרי ניצחון בדרבי ובכלל אחרי תקופה של תוצאות טובות בליגה ובגביע המדינה. אם להפתיע את פ.ס.וו, זה עכשיו. אפילו בליגת העל בארץ צמצמנו פערים ממכבי חיפה ומהפועל באר שבע".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם טל בן חיים, עידן נחמיאס. דני מרון
מצב רוח מרומם. מכבי תל אביב ויובאנוביץ' חוגגים/דני מרון

במכבי תל אביב משוכנעים שלמרות האהבה והכבוד בין ערן זהבי לבין מכבי תל אביב, החלוץ הישראלי, שמועמד לחזור לקבוצה בעונה הבאה, ירצה מאוד לנצח בשני המשחקים וגם לכבוש. "ערן נאמן לקבוצה בה הוא משחק וזה טבעי ונורמלי", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "הוא ירצה לנצח ולכבוש. זה מאוד ברור".

כך או כך, גם בקרב האוהדים נרשמת התלהבות יתרה, גם בשל המפגש האמוציונלי עם ערן זהבי וגם אחרי שיא הריגוש בדרבי. הצהובים הודיעו היום כי למעלה מ-23 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק הגומלין בבלומפילד בשבוע הבא, ובעקבות הביקוש הרב תפתח גם את שער 4.

עוד בוואלה!

ערן זהבי: "מכבי תל אביב נתנה לי המון, אולי אחזור לשם"

לכתבה המלאה

איינדהובן פרסמה למכירה צעיפים במהדורה מיוחדת לקראת המשחק המשותפים לשני המועדונים, אבל עם בעיה אחת: במקום הלוגו של מכבי תל אביב, ההולנדים השתמשו בסמל של מכבי הרצליה. אוהדי הצהובים כבר רוצים לשמור אחד למזכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully