וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל חסר לפ.ס.וו מול מכבי ת"א, שמידט יהיה "יצירתי", "חובת ההוכחה" על זהבי

פ.ס.וו תפגוש את מכבי תל אביב בלי שלושה מורחקים וארבעה פצועים ורק שני בלמים טבעיים בסגל (חמישי, 19:45, ספורט3): בתקשורת המקומית מציינים את גלזר כ"שחקן הטוב בסגל" ויודעים שההגנה הישראלית בעייתית, זהבי "רוצה לשפר את התדמית", והאם פטר בוס יהיה המאמן הבא?

כתבה של שרון דוידוביץ' לקראת המפגש בין ערן זהבי למכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בהולנד לאחר טיסת שכר של כ-5 שעות לקראת משחקה מחר מול פ.ס.וו איינדהובן, למזג אוויר מעונן וגשום. הקבוצה תצא לבית מלון בעיר ומשם לאיצטדיון פיליפס בו תערוך הערב מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם.

פ.ס.וו איינדהובן לא תסתפק בפחות מזכייה בקונפרנס ליג אחרי שנשרה מהליגה האירופית, והצעד הראשון בדרך לשם - כך היא מקווה - יהיה ניצחון גבוה על מכבי תל אביב במשחק הראשון של שלב הנוקאאוט (חמישי, 19:45, ספורט3).

בקבוצה מבינים שכבר ככל הנראה לא יזכו באליפות הולנד ומתכוונים לשים דגש על התארים שנותרו בזירות האחרות, כולל באירופה. ויניסיוס, איברהים סאנגרה ואוליבייה בוסקאלי אמנם יחמיצו את המשחק בחמישי בשל צבירת כרטיסים צהובים, אבל הקבוצה מקווה להעמיד הרכב חזק, כולל ערן זהבי וכולל נוני מדואקה, אולי השחקן הצעיר הכי מרשים בהולנד העונה, שצפוי לעשות חיים קשים מאוד לאופיר דוידזאדה או אנריק סבוריט בכנף.

מלבד למורחקים, פ.ס.וו תצטרך להסתדר גם בלי הפצועים מקסי רומרו, ריאן תומאס, ינסון סילט ואנדרה רמאליו. להולנדים יהיו רק שני בלמים טבעיים בסגל. "כשדברים כאלה קורים, חייבים להיות יצירתיים", אמר היום רוג'ר שמידט המאמן במסיבת העיתונאים.

פ.ס.וו תשחק מחר לראשונה בתולדותיה בקונפרנס ליג, ואומנם זה המפעל השלישי בחשיבותו, אבל שמידט מרוצה מההזדמנות להצליח באתגר. "החוקים החדשים של אופ"א העניקו לנו את ההזדמנות הזאת, וחייבים לקחת אותה בשתי ידיים". שמידט טוען ש"זה די חריג עבורנו להיות במפעלים אירופיים בינלאומיים בשלב הזה של העונה. היו לנו הרבה משחקים העונה, סבלנו מהרבה פציעות, אבל כרגע הקבוצה בכושר די טוב. עכשיו הגיע הזמן שלנו להיות במיטבנו, ונתחיל מול מכבי". האם פ.ס.וו מכוונת לגמר? "כמובן", אמר שמידט, "יש לנו סיכוי".

פטר בוס מאמן ליון. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
המאמן הבא? פטר בוס/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

יחד עם זאת, הקבוצה גם מגיעה למשחקים נגד מכבי תל אביב עם עננה שמרחפת מעליה. שמידט הודיע בחודש שעבר שלא ימשיך בעונה הבאה, ובזמן שהוא מעביר את חודשיו האחרונים בקבוצה, ההנהלה מחפשת לו מחליף.

לפי הדיווחים האחרונים, מי שעשוי להגיע במקומו הוא שם מוכר לחובבי הכדורגל הישראל: פטר בוס, שאימן את מכבי תל אביב בעונת 2015/16. בוס אמנם חתום לעונה נוספת בליון, אבל צפוי לסיים את תפקידו בקיץ בעקבות התוצאות המאכזבות, וייתכן שיחזור להולנד. לפי "טלחרף", הוא המועמד המוביל של פ.ס.וו לעונה הבאה.

בהולנד עוסקים גם במפגש הפיקנטי בין ערן זהבי לקבוצתו לשעבר. אתמול התייחס זהבי בצורה נרחבת למשחק האמוציונלי שצפוי לו מול הקבוצה בה הפך לכוכב, והיום גם באתר VI סיפר הכתב מרקו טימר: "לזהבי יש תדמית של בחור רע, בגלל הצורה שבה עבר מהפועל למכבי תל אביב. במשחקים מול מכבי תל אביב הוא ינסה להוכיח שהוא לא האיש הרע הזה, ורוצה להראות כמה הוא מכבד ואוהב את הקבוצה שלו לשעבר. אולי המשחקים האלה יעזרו לו להתאושש סופית מהפציעה ולהזכיר לנו למה הוא נחשב למכונת שערים".

באיינדהובן דיווחו היום ש"כמיטב המסורת, ערן זהבי הגיע ראשון למגרש האימונים. מחר מצפה לו התמודדות אטרקטיבית, מול קבוצתו לשעבר".

עוד בוואלה!

טירוף זהבי: מכבי תל אביב מכרה יותר מ-23 אלף כרטיסים לגומלין

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
מכבי תל אביב תוציא אותו לדרך חדשה? זהבי/GettyImages, Soccrates Images

באתר VP ניתחו את מכבי תל אביב לקראת המשחק וכתבו ש"מלאדן קרסטאיץ' מתמקד בייצוב ההגנה מאז שהגיע, ונוקט במערך של 4-3-3, בו הקפטן דן גלזר אחראי לאזן את הקבוצה. הבלמים של הקבוצה לא מספיק מהירים כדי להתמודד עם חלוצים זריזים, כך שנוני מדואקה וקודי גאקפו עשויים להרוויח מזה. פ.ס.וו צריכה להיזהר מגבי קניקובסקי, שאוהב לקחת סיכונים בהתקפה ויכול למסור כדורי עומק חכמים".

כמו כן ציינו בהולנד את ברנדלי קוואס, סטיפה פריצה ושרן ייני ששיחקו בעבר בליגה המקומית. "קובאס לא פותח בהרכב באופן קבוע, אבל פריצה הוא האיש שכדאי לשים לב אליו. ייני משחק פחות, כי הוא חוסה בצילו של דן גלזר, השחקן הכי טוב של הקבוצה על הנייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully