וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו התגאה: "אנחנו קבוצה טובה יותר ממכבי תל אביב"

14.2.2022 / 23:02

הפועל תל אביב חגגה ניצחון שלישי העונה בדרבי וגמר גביע, המאמן: "קרדיט לכולם". בר טימור: "ערב גדול, לא בגלל היריבה"

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב/אור שקדי

בפעם השלישית העונה, הפועל תל אביב חגגה ניצחון גדול בדרבי. הערב (שני) הניצחון היוקרתי 80:90 בהיכל גם היה שווה לאדומים כרטיס לגמר גביע המדינה, לראשונה מאז 1994, ועל הדרך היא גם העמיקה את המשבר של היריבה העירונית. כעת הפועל תל אביב עם הפנים ליום חמישי, לגמר מול בני הרצליה, עם אפשרות לתואר ראשון מאז הגביע האחרון ב-1993.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"כמנהיג אני צריך למצוא דרך לזכות בתארים". ג'ייקובן בראון/דני מרון

* הפועל תל אביב בגמר הגביע לראשונה מאז 1994.

* הפועל תל אביב עם שלושה ניצחונות על מכבי תל אביב בעונה אחת לראשונה מאז 1969.

* ניצחון ראשון של הפועל תל אביב בגביע על מכבי תל אביב מאז שמינית הגמר ב-1988.

* ניצחון ראשון אי פעם של הפועל תל אביב על מכבי תל אביב במשחק נוקאאוט ביד אליהו, המאזן עד הערב עמד על 0:23 צהוב.

עוד בוואלה!

ערב היסטורי: הפועל תל אביב ניצחה בדרבי ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב חוגג ניצחון שלישי בדרבי. דני מרון
פעם שלישית, למי שאיבד את הספירה. דני פרנקו/דני מרון

דני פרנקו התגאה בסיום: "בדרך כלל אנדרדוג צריך לצמצם פערים מהפייבוריטים, אבל אנחנו קבוצה יותר טובה ממכבי תל אביב וזה בא לידי ביטוי על המגרש. במחצית אמרתי לשחקנים שאני מוריד את הכובע. לרדת עם נקודה לטובתנו אחרי משחק מפוזר וביכולת לא טובה, ידענו שאפשר לקחת את המשחק הזה. קרדיט ענק לכולם, היינו פשוט יותר טובים".

המאמן הוסיף: "הכי קשה לשחק נגד מכבי תל אביב כשאתה בא עם הפועל תל אביב, כי זה דרבי. הם לא מתכוננים למשחק הזה כמו ליריבות אחרות כי מבחינתם זה משחק גדול, כמו הפועל ירושלים. מה שעשינו זה דבר ענק בשבילי. ניסו לאתגר אותנו כל הזמן ואמרו שזה נוקאאוט ולא ליגה, המון קרדיט לשחקנים ולצוות שלי".

על ג'ייקובן בראון אמר: "הוא מיוחד במינו, אמרו עליו הכול. בקיץ לפני שהוא בא היו לנו המון חששות, אין בן אדם בארץ שלא דיברנו איתו ואמר שאנחנו הורגים את עצמנו. הלכנו על המהלך הזה ממילה שלו, דיברתי איתו כשהוא היה בארצות הברית. הוא היה אמור להגיע לכאן בעונה הראשונה שלו בארץ, הוא אמר שהוא מוכן. הוא אוהב את זלי ומת על בר, הוא היה עסוק בלשכנע אותי. הוא, זלי ובר גנבו לי גביע עם נהריה פה לפני שנתיים. אמרתי לו שהוא חייב לי על הגביע שהוא גנב לי כשחקן הפועל ירושלים מול נהריה".

לקראת הגמר: "עשינו מסע יוצא מן הכלל בגביע. עכשיו יעשו אותנו פייבוריטים, אבל יש לנו יריבה קשה ביום חמישי. זו קבוצה שלא בכדי מובילה את הליגה, קבוצה טובה, איך כולם יעשו הצגות סביב הפועל תל אביב. אנחנו מועדון גדול עם קהל אדיר, בבלומפילד היינו מכניסים 30 אלף איש. אנחנו נגד יריבה חזקה שניצחה אותנו השנה, נגד הרצליה היה לנו יותר קשה ממכבי וירושלים. הפועל תל אביב ידעה להבריק במשחקים האלה, נצטרך יום וחצי ונבוא מוכנים".

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"התפקיד שלי להרגיע". בר טימור/דני מרון

בר טימור אמר אחרי המשחק: "אתם שומעים איזה ערב גדול זה לניצחון. זה ערב גדול לא בגלל היריבה כי אנחנו צריכים להיות במעמדים האלה, להגיע, להופיע, לשחק ככה במשחק גדול. יאללה עכשיו ליום חמישי. לא מקבלים תואר על הניצחון הזה. זו יריבה טובה, קבוצה מעולה וזו פעם שלישית שאנחנו מנצחים אותה, אבל יום חמישי הוא המטרה. אנחנו מתחילים להתכונן מחר, נראה את הרצליה שהיא קבוצה מעולה שעושה עונה יפה מאוד. אני יותר מתרגש מהאוהדים, אבל התפקיד שלי להרגיע. אנחנו מתרגשים מאוד. האוהדים פה עד יום חמישי".

ג'ייקובן בראון, שהצטיין עם 30 נקודות, אמר: "היה נהדר. ידענו שיש לנו הזדמנות לעשות משהו מיוחד. כל השבוע ואחרי ההפסד לבאר שבע ידענו שאנחנו צריכים לחזור לעצמנו. זה קרה ואנחנו מאושרים. הייתי בשלב הזה בעבר, אמרתי לחברים שלי שיילכו אחריי ויהיה טוב. זה נהדר. אני שמח. במחצית הראשונה המשחק לא היה מספיק טוב, ירדנו לחדר ההלבשה וקיבלתי חבישה וזה כל מה שהייתי צריך. אנחנו רעבים אחרי שהתחלנו את העונה בצורה מגושמת ורעה. כמנהיג אני צריך למצוא דרך לזכות בתארים. התכנית היא לזכות בגביע. בני הרצליה קבוצה טובה מאוד וצריך לתת לה קרדיט, יהיה קרב גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully