וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהרצליה חולמים על 3,000 צופים בגמר, דאוסון: "לא רוצים לעצור פה"

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 7:13

אחרי הניצחון המשכנע בחצי הגמר על הפועל חולון, בקבוצה מהשרון מתכננים להגיע לקהל שיא מבחינתם. אבדיה הניף את אקוניס והשתחווה בפני הקהל. הפורוורד מאושר: "המקום שלנו בליגה לא מקרי, ככה אני משחק כל הקריירה שלי"

בני הרצליה העפילה אמש (ראשון) לגמר גביע המדינה 2022 אחרי ניצחון מוחץ 63:83 על הפועל חולון בחצי הגמר ביד אליהו. הקבוצה מהשרון חוזרת למעמד לראשונה מאז התפרקה בני השרון לבני הרצליה ומכבי רעננה ב-2010, וכמועדון עצמאי לראשונה מאז זכתה בגביע היחיד שלה ב-1995.

הרצליה שלטה במשחק מהשנייה הראשונה בזכות דקות נפלאות של צ'ינאנו אונואוקו שסיים עם 21 נקודות וברחה ליתרון דו ספרתי שלא הועמד במבחן לאורך כל דקות ההתמודדות. בחולון ניסו מספר פעמים לחזור, אך הרצליה קלעה מחוץ לקשת ב-58 אחוזים ולא נתנו לסגולים אפילו לדגדג אותם. מלבד אונואוקו בלטו שון דאוסון עם 15 נקודות ב-18 דקות, סנדי כהן עם 14 נקודות, מוריס קמפ עם 13 נקודות וקווינטון הוקר עם 12 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

שחקני בני הרצליה כריס באב, אנדי ואן ווליט חוגגים. מאור אלקסלסי
מחכים ליריבה שלהם בגמר. שחקני בני הרצליה/מאור אלקסלסי

בסיום ההתמודדות חגגו שחקני ואנשי הקבוצה עם 1,200 הצופים שהגיעו מהשרון למעמד כשעל הפרקט החיבוקים היו מרגשים. המנהל המקצועי זופי אבדיה הניף באוויר את היו"ר אלדד אקוניס שהיה נראה נרגש במיוחד אחרי שנים קשות בתחתית, כולל ירידה לליגה הלאומית, לאחר מכן התפנה אבדיה לעמוד במרכז המגרש והשתחווה עם המגבעת שעל ראשו.

"בסך הכל שיחקנו את המשחק שלנו כמו שאנחנו יודעים, יש לנו כל כך הרבה כלים בקבוצה שאם אנחנו שומרים ומשחקים חזק אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה הזאת", סיכם שון דאוסון את הניצחון הגדול של קבוצתו, "המקום שלנו בליגה הוא לא מקרי, ניצחנו קבוצות, ניצחנו את מכבי וירושלים ובמיוחד את כל החזקות בליגה. אנחנו מראים כשאנחנו משחקים כמו שאנחנו יודעים, יש לנו גודל נהדר וקשה לשחק נגדנו".

שחקן בני הרצליה שון דאוסון עם מוריס קמפ. אודי ציטיאט
חוזר לכושר הטוב שלו מלפני הפציעה. שון דאוסון חוגג על הספסל, משמאל/אודי ציטיאט

דאוסון נמצא בכושר פנטסטי לאחרונה ואף זומן לנבחרת ישראל אחרי למעלה משנתיים. הפורוורד ששב לישראל אחרי שנים בחובנטוד בדאלונה, קלע בתשעת משחקיו האחרונים 13.1 נקודות למשחק. "תמיד הייתי אותו שון דאוסון, לפני הפציעות ואחרי הפציעות, התחלתי את העונה פחות טוב וזה היה יוצא דופן, ככה אני נראה כל הקריירה שלי. כיף גדול, זה המטרה של כל שחקן מקצועי, כולנו תחרותיים מאוד ורוצים להגיע לתארים. כשזה מגיע זה מרגש וזה כיף, בשביל זה אנחנו משחקים".

בקבוצה יגלו היום מי תהיה יריבתם בגמר ביום חמישי, כשבהרצליה מתכננים מבצע החל ממחר ועד לגמר כדי להגיע לרף של 3,000 צופים בגמר. למרות הניצחון, השחקנים לא חגגו יותר מדי ורוצים להניף את התואר: "ברור ששמחים, אין עדיין מה לחגוג, שמחים שהגענו לגמר כי זה לא פשוט להגיע לשם. אנחנו עדיין עם הפנים קדימה ולא רוצים לעצור פה", סיכם דאוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully