וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לדין בעקבות קריאות הומופוביות לדני עמוס

23.1.2022 / 15:15

שוער מכבי נתניה התלונן על התנהגות האוהדים בשערים 10-11 בפני השופט ב-2:2 בבלומפילד, ולראשונה בעידן התובע עו"ד ניר רשף צפויה ענישה בנושא

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

דני עמוס כבר התלונן בעבר על קריאות הומופוביות שנשמעות לעברו ובכלל מהיציעים. בפברואר 2020 אף הגדיל לעשות כשפנה בנושא לשופט המשחק במפגש דאז נגד מכבי תל אביב, אירוע שהוביל להחלטת תובע ההתאחדות לכדורגל כי מעתה קבוצות צפויות להיענש בסעיף "התנהגות בלתי הולמת של אוהדים" בגין איסור קריאות על רקע העדפה מינית.

ואכן, גם אתמול (שבת) באצטדיון בלומפילד התלונן דני עמוס על קריאות מצד אוהדי מכבי תל אביב וכבר בדקה ה-13 פנה קפטן האורחת לשופט והתלונן על השירים משערים 10-11, ועל כן הצהובים יתייצבו בבית הדין ביום רביעי הקרוב. זו ההעמדה הראשונה לדין בגין קריאות הומופוביות בעידן תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, שמכהן בתפקיד זה שבע שנים.

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
פנה לשופט בעקבות הקריאות מהיציעים. עמוס/ברני ארדוב

בנוסף וכפי שפורסם כבר אתמול, ביום רביעי בבית הדיין תתייצב גם מכבי חיפה בגין התפרעות אוהדים - שהשליכו חפצים בשני ארועים שונים - וכן צפוי לעונש הבלם בוגדאן פלאניץ', שעל פי דו"ח השופט "לאחר שריקת הסיום, בעת הירידה לדשא, התפרץ לעברי בהפגנתיות במטרה להגיע לכיווני ונבלם על ידי אנשי צוות של מכבי חיפה שממנעו ממנו להגיע אליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully