וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת פלאניץ': שטייף הגיב בביטול להתעלפותו במהלך המשחק

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 14:55

בלם מכבי חיפה טען כי השופט התייחס בחוסר רצינות כשהסרבי ביקש הבהרות לגבי אי עצירת המשחק לאחר מכה שספג בראשו: "לא קילל". השחקן הכווין לצילומים התומכים בדבריו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

ההשתלחות של בוגדן פלאניץ' בשופט ניב שטייף לאחר התיקו 1:1 נגד הפועל ירושלים אמש (שבת) צפויה לגרור עונש לא מבוטל לבלם מכבי חיפה. היום המועדון מסר את גרסתו של השחקן למאורע.

לטענתו של פלאניץ', הוא ביקש לשאול את השופט מדוע לא עצר את המשחק בזמן שהוא שכב על הדשא בעקבות מכה בראש שספג, אשר גרמה לו להתעלפות. הבלם חש כי שטייף ענה לו בביטול כשאמר לו 'לך לחדר' ועל כן הרגשות הנסערים שהתפרצו ממנו. "יצוין כי השחקן לא קילל או גידף את השופט, אלא כעס על ההתייחסות כלפיו במהלך בו נפצע ובתום המשחק כשביקש הבהרות".

יש לציין כי פלאניץ' אף הציג בפני אנשי מכבי חיפה את צילומי הטלוויזיה, בהם ניתן לראות כי תחילה הוא אכן שוחח בנועם עם השופט ורק הביע את טענותיו, ורק לאחר מכן, כשהתמונה חוזרת לאזור בו עמדו, רואים את פלאניץ' מתפרץ.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה, ניב שטייף שופט כדורגל. דני מרון
זלזול של שטייף או איבוד עשתונות של פלאניץ'? בלם מכבי חיפה עם השופט/דני מרון

בחיפה, אגב, זעמו על כך שהמשחק אכן המשיך למרות הפגיעה בראשו של השחקן, כשמי שהבחינו במצוקה שלו היו אנשי הצוות הרפואי שנכנסו למגרש תוך כדי שהמשחק התנהל. בנוסף טענו במועדון שהשחקן לא קילל את השופט, כאשר למיטב ידיעתם שטייף לא מתכוון לטעון כך גם בדו"ח שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully