וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוב נגררנו": מכבי חיפה מתקשה להירגע, חשש מעונש קשה לפלאניץ'

23.1.2022 / 6:15

בקבוצה לא אהבו את העצבים וההתעסקות המוגזמת של השחקנים בשופטים בתיקו המאכזב עם הפועל ירושלים: "כשאנחנו מרוכזים בכדורגל, אנחנו הכי טובים". הבלם הסרבי עלול לספוג הרחקה בבית הדין אחרי "התפרצות בוטה" לעבר שטייף. חשש גם ממצבו של שרי, שייבדק

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

אחרי עשרה ניצחונות רצופים עם כדורגל מלהיב ועוצמות מנטליות מרשימות, מכבי חיפה נעצרה אמש (שבת) עם 1:1 ביתי עם הפועל ירושלים, שלווה בעיקר בעצבים ואכזבה. יחסי הכוחות בין הקבוצות היו ברורים, אבל האלופה נראתה מתוחה והתקשתה לפתח את הכדורגל שלה. בסיום הסכימו שחקני הקבוצה עם ברק בכר, שלא חסך בביקורת כלפי שחקניו בריאיון לטלוויזיה.

"אין ספק שזה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה", הודה אחד השחקנים בקבוצה, "צריך להגיד את האמת - לא הופענו למשחק ולא הצלחנו גם להיכנס אליו תוך כדי תנועה". בקבוצה הודו שכמעט ולא היה שחקן אחד שאפשר לציין לטובה במשחק אתמול, כאשר מלבד בוגדן פלאניץ' וצ'ארון שרי שהציגו משחק סביר, שאר השחקנים היו מתחת לרמתם הרגילה.

למרות התיקו, בצוות המקצועי יבקשו מהשחקנים לקחת את המשחק אתמול בפרופורציות הנכונות. "אסור לנו להיכנס למרה שחורה. אי אפשר לנצח בכל המשחקים. היה יום חלש של כולם. אנחנו חייבים לשכוח מהמשחק הזה ולהמשיך הלאה", אמרו במועדון.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה עם שון גולדברג, סאן מנחם, נטע לביא. דני מרון
שמים את המשחק הגרוע של העונה מאחוריהם. שחקני חיפה בסיום/דני מרון

בחיפה בעיקר לא אהבו לראות את העצבים של השחקנים והצהובים המיותרים על דיבורים עם השופטים. מוחמד אבו פאני ספג אדום אחרי שהצהוב הראשון שנשלף לעברו היה על דיבורים מיותרים עם השופט, וגם עומר אצילי ספג צהוב על דיבורים. "ברור שיש אמוציות בכדורגל, אבל אסור לנו להיגרר לזה", אמר שחקן בקבוצה, "זה קרה לנו כבר בכמה משחקים העונה ואסור שזה יחזור. כשאנחנו מרוכזים רק בכדורגל, אנחנו הכי טובים. אסור לנו שזה יפריע לנו".

כבר בדקה ה-17 פלאניץ' וחזיזה התווכחו בלהט עם השופט ניב שטייף, וניצלו מכרטיס צהוב רק לאחר שצ'ארון שרי התנדב להרגיע את הרוחות. אחר כך שרי גם ניגש למביא הכדורים וניסה להרגיע אותו, מה שעורר את זעמם של אנשי הפועל ירושלים. "היינו לחוצים מההתחלה", הודה שחקן בקבוצה, "זה לא היה צריך לקרות, אבל צריך להמשיך הלאה".

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מנסה לתקוף את השופט ניב שטייף. דני מרון
יספוג עונש חמור בבית הדין? פלאניץ'/דני מרון

אם לא די בכרטיס האדום לאבו פאני, מכבי חיפה יודעת שגם בוגדן פלאניץ' עשוי להיענש. הבלם הסרבי יעמוד לדין על ידי ההתאחדות לכדורגל ועשוי לקבל עונש הרחקה, אחרי שהתפרץ לעבר השופט בסיום ושחקנים מנעו ממנו לאיים עליו פיזית. הסיבה לכעס של הבלם הסרבי הייתה התעלמות של השופט ממכה שספג במחצית השנייה, שאחריה נשאר שרוע ללא תזוזה על כר הדשא. פלאניץ' אף התלונן על בזבוזי הזמן של הירושלמים. השופט יציין בדוח השיפוט את האירוע ולפי גורמים, יכתוב שהיה מדובר בהתפרצות חריפה ובוטה, מה שעשוי להביא לעונש קשה בבית הדין.

בנוסף למורחקים, בקבוצה יבדקו גם את צ'ארון שרי שהרגיש כאבים וביקש חילוף. ההולנדי ייבדק היום ובחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה שתגרום להולנדי להחמיץ משחקים. מי שישב על הספסל אמש אך לא היה כשיר הוא חוסה רודריגס. הספרדי חזר לאימונים ונדמה היה שיוכל לפתוח, אך בסופו של דבר אחרי החימום הוחלט שלא לסכנו ובחיפה מעריכים שהספרדי יהיה כשיר למשחק מול מכבי נתניה.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב
הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים
הפועל תל אביב - הפועל חדרה
מכבי נתניה - מכבי חיפה
עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully