וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונגר הודיע לבית"ר על קיצוץ של 25 אחוז, אוחנה: "צעד כדי שלא נלך לאבדון"

22.1.2022 / 19:04

יו"ר בית"ר לשחקנים: "ניאלץ להוציא לפועל תוכנית הבראה. אני איתכם באותה סירה". הנאמן: "אין מישהו שבאמת רוצה לקחת את הקבוצה". הקיצוץ לא ימנע שחרור שחקנים מהסגל. שחקנים אמרו אחרי הבשורה: "תתפלאו, אבל הרוב כאן רוצים להישאר". ינקוביץ' פצוע, ייעדר חודש

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה לבין בית"ר ירושלים/ספורט1

לאחר תקופה ארוכה בה שחקני בית"ר ירושלים שומעים על שחרורים וקיצוצים אך כלום לא קורה, באימון הקבוצה הערב (שבת) כינסו הנאמן יצחק יונגר והיו"ר אלי אוחנה את השחקנים ושטחו בפניהם את מצב העניינים.

אוחנה פירט מהם הצעדים הנדרשים כדי שהמועדון ימשיך להתקיים מבחינה כלכלית. יונגר הסביר כי הרצון הוא לערוך קיצוץ של 25 אחוז מהמשכורות, כאשר שחקן שיקצץ ויקבל הצעה גבוהה יותר יוכל למצוא לעצמו קבוצה אחרת ולעבור אליה. הקיצוצים כמובן לא ימנעו שחרור של כמה שחקנים בכירים לפני סיום החלון.

שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
קיבלו הסבר ראשון על תכנית ההבראה. שחקני בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

קריאף בפוסט: "לא נרים ידיים"

פוסט של אופיר קריאף. אינסטגרם, אופיר קריאף, צילום מסך
פוסט של אופיר קריאף/צילום מסך, אינסטגרם, אופיר קריאף

בשיחה עצמה אמר אוחנה: "קיווינו וניסינו בכל דרך לא להגיע למצב הנוכחי, אבל בסופו של דבר זאת הסיטואציה ואם לא יקרה משהו יוצא דופן, ניאלץ להוציא לפועל תוכנית קיצוצים במועדון. אנחנו ערים למה שקורה, ויודעים שהמצב עכשיו הוא לא אידיאלי בלשון המעטה. אני איתכם באותה הסירה, אבל כרגע אין שום ברירה אחרת מעבר לצעדים הנוכחיים. או שעושים את זה כפי שהבקרה דורשת או שאין משכורות. יש חוק וצריך שיהיו צעדים כדי שלא נלך לאבדון. אם זה יגיע, לבית משפט גם זה יקרה".

יונגר הוסיף: "במהלך החודשים האחרונים ניסינו לעשות הכול כדי לא להגיע למצב הזה, כל הצעדים שנעשים הם בשיתוף הבקרה התקציבית וההתאחדות, שמודעות למצב הנוכחי, והצעדים האלה הם גם מעבר לבטוחות שימומשו. המטרה היא לקצץ אך אם יגיע רוכש - גם להחזיר את הכספים. אנחנו מנסים לעשות דברים, אבל אי אפשר להתחייב על זה. אנחנו מנסים לבדוק אפשרויות נוספות אם העסקה לא תצא לפועל. זה מסביב לשעון. זאת הקבוצה עם הכי הרבה קהל בארץ, אבל אף אחד בישראל, גם בגלל כל מיני סיטואציות בעולם העסקים, לא התעניין ברכישתה. המחיר של חוגג לא היווה בעיה. גם ההתאחדות והבקרה משתפת איתנו פעולה באופן מלא. אין מישהו שבאמת רוצה לקחת את הקבוצה. יש את מלול ויש קצת אחרים, אבל אין ברירה כרגע".

הנאמן המשיך: "בסיטואציה הזאת התקבלה החלטה שבגלל מועד העברות והרכישה, צריך לבוא ולהגיד לכם מה קורה. המצב לא בטוח, ולכן התקבלה החלטה לתוכנית הבראה שתנסה להגיע לסוף העונה. בסוף תנסו לשים את אי הבהירות בצד, ותשאירו את בית"ר בליגה. אני פונה לוותיקים לעודד את הצעירים. זה תלוי בכם".

עוד בוואלה!

אם לא יימצא רוכש לבית"ר ירושלים, חמשת הזרים ושני ישראלים ישוחררו

לכתבה המלאה
אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים. דני מרון
אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים/דני מרון
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כאילו שחסרות להם צרות. ינקוביץ'/ברני ארדוב

חלק משחקני בית"ר כבר הספיקו לשוחח בסיום האימון ואמרו: "תתפלאו אבל הרוב כאן רוצים להישאר ולעמוד באתגר להשאיר את המועדון הזה בליגה. הבנו מיונגר שישחררו שחקנים, אנחנו מקווים שהם יודעים מה שהם עושים כי צריך שחקנים להישאר בליגה. אם ישחררו יותר מדי ויעמידו סגל שאין לו סיכוי להישאר, כל מי שיוכל יעזוב".

ואם לא מספיקות הצרות לבית"ר, מרקו ינקוביץ' נבדק, אובחן עם קרע בשריר וייעדר חודש, מה שעשוי להקשות על שחרורו. תמיר עדי עם מתיחה וייעדר נגד הפועל תל אביב, איתמר ניצן יחזור לאחר הקורונה, מקס גרצ'קין יחזור להתאמן מחר לאחר מחלה אך ספק אם יתלבש למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully