וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי נתניה: חשש לקרע קטן בשריר הירך האחורי של פארפה גיאגון

הקשר עלול להחמיץ את מכבי חיפה והפועל באר שבע. בקבוצה התגאו ביכולת שהציגו ב-2:2 בבלומפילד: "נשחק כדורגל התקפי בכל מגרש"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

פארפה גיאגון, קשרה של מכבי נתניה, צפוי לעבור היום (ראשון) או מחר צילום אולטרסאונד לאחר שנפצע אמש והוחלף עוד במחצית הראשונה בתיקו 2:2 עם מכבי תל אביב. גייאגון סימן לספסל על כאב חד ולאחר שנבדק על ידי רופא הקבוצה, קיים חשש גדול למתיחה חזקה וקרע קטן בשריר הירך האחורי. אם אכן מדובר בקרע קטן, צפוי הקשר להיעדר בין שבועיים לשלושה. בקבוצה מקווים כי לא מדובר בפציעה רצינית, בעיקר לאור העובדה ששני המשחקים הקרובים הם נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע. עד לפציעה, גיאגון היה השחקן המצטיין במדי נתניה, כאשר בישל את שער היתרון לזכות היהלומים ולאחר מכן הביך את הגנת מכבי תל אביב פעם אחר פעם.

בקבוצה נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד מהמשחק אתמול. שחקני נתניה גילו בדקות רבות של המשחק עליונות על המארחת ועם קצת יותר ריכוז, בעיקר במצבים נייחים בהתקפה, הקבוצה הייתה יכולה לכבוש לפחות שני שערים נוספים.

"יש כאן קבוצה צעירה ותוססת שבאה לשחק כדורגל התקפי, גם כאן בבלומפילד מול יריבה חזקה כמו מכבי תל אביב", אמר גורם במועדון בסיום המשחק, "מכבי נתניה תגיע לכל מגרש ותשחק כדורגל התקפי, גם במחיר של טעויות של חלק מהצעירים. יש כאן קבוצה מצויינת ונשמח לשלם את שכר הלימוד בקטע הזה", הוסיף הגורם.

פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה עוקבת בדאגה. גיאגון/ברני ארדוב

המאמן בני לם שריצה עונש הרחקה, נאלץ לצפות במשחק מעמדת השידור של הטלוויזיה, בזמן שעוזרו רן קוז'וק ניהל את המשחק מהספסל בסיוע של יובל עזריה וישראל זוויטי. קוז'וק קיבל מחמאות על כך שהקבוצה לא נשברה למרות הפיגור הכואב אליו נקלעה נתניה על סף שריקת המחצית אחרי טעות קשה של דני עמוס, שאיבד כדור, אותו הפך אדוארדו גררו לשער לזכות מכבי תל אביב. השוער ירד למחצית תוך שהוא מפנה את מבטו וידיו ליציע אוהדי הקבוצה ומתנצל בפניהם. כל שחקני הקבוצה עודדו את עמוס בזמן המחצית ובסיום היה מי שאמר: "דני עמוס שוער מצוין. טעויות יכולות לקרות, הוא מספיק מנוסה ואין לנו ספק שהוא יצליח להרים את עצמו בחזרה".

בנתניה ינסו לסגור השבוע באופן סופי את עסקת צירופו של הבלם הבולגרי פלאמן גלבוב, שסיכם את תנאיו במועדון ואמש אף ישב בסמוך לספסל הקבוצה במשחק. בצוות המקצועי ינסו לצרף חלוץ זר נוסף לחלק הקדמי, ואם זה יקרה, יצטרכו לשחרר את אחד הזרים מהסגל הנוכחי.

"שיחקנו כמו גברים", אמר הקשר אמיר ברקוביץ', שהיה בין הבולטים וכדור קרן שהוא הגביה בתחילת המחצית השנייה, פגעה באופיר דוידזאדה ונכנסה לרשת של מכבי תל אביב. "ידענו שאנחנו יכולים לחזור למשחק וגם לנצח אותו וגם הייתה לנו הזדמנות לנצח אותו. אני גאה אחד-אחד בכולם כאן, מהשחקנים ועד כל אנשי הצוות המקצועי. אנחנו שמחים שהוצאנו נקודה מהמשחק הקשה הזה".

על המשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא: "אותו עיקרון כמו מכבי תל אביב, אנחנו באים לכל משחק ולכל מגרש כדי לנצח את המשחק, באים הכי חזק שיש, עם הלחץ, עם הגישה החיובית. אני מאמין שנוציא משם נקודות".

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב
הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים
הפועל תל אביב - הפועל חדרה
מכבי נתניה - מכבי חיפה
עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully