וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן פלאניץ' השתולל ותקף את השופטים, צפוי לעמוד לדין

עודכן לאחרונה: 22.1.2022 / 23:01

בלם מכבי חיפה ניסה להגיע אל שטייף, אבל נעצר בדרך. ברק בכר הודה: "גנבנו פה נקודה, ירושלים הייתה יותר טובה מאיתנו". הפועל ירושלים עקצה את עיתונאי מכבי חיפה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

הרצף של מכבי חיפה נקטע הערב (שבת), ואחרי עשרה ניצחונות רצופים האלופה סחטה תיקו 1:1 מהפועל ירושלים מהתחתית. האורחת כבר הייתה על סף ניצחון סנסציוני כשהוליכה 0:1 משער של אגאדה בדקה ה-85, אבל דוניו השווה מהר (87) וקבע 1:1.

על אף שהירוקים הגיעו ברצף מרשים, השחקנים של ברק בכר נראו די עצבנים במהלך המשחק והרבו להתווכח עם השופט ניב שטייף. אבו פאני השאיר את הירוקים ב-10 שחקנים (51) אחרי שספג כרטויס צהוב שני (הראשון היה על ויכוחים), ובמהלך המשחק גם בוגדן פלאניץ' וגם עומר אצילי נראו מתוסכלים מההחלטות של השופט (שגם הרחיק את גיא אגבדיש מירושלים, אחרי שסטר לסאן מנחם שהתעמת איתו). בסיום המשחק פלאניץ' ניגש לשופט והתקרב אליו בזעם, והוחזק על ידי אנשי הצוות המקצועי של הירוקים. האירוע יצוין בדו"ח השיפוט ופלאניץ' צפוי לעמוד לדין.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מנסה לתקוף את השופט ניב שטייף. דני מרון
לא הצליח לעצור את עצמו אחרי שריקת הסיום. פלאניץ'/דני מרון
בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
אנשי הצוות של מכבי חיפה הגיעו להרגיע אותו. פלאניץ'/דני מרון

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "ציפינו שהדברים יסתדרו מעצמם והם לא הסתדרו. אפשר להגיד שגנבנו נקודה בבית. לא היינו שאננים, היריבה לחצה כמו שצריך וייצרה מצבים. לא הצלחנו למצוא פתרונות ולעשות את הדברים כמו שאנחנו יודעים, כשזה קורה - זה יותר מדי. זה המשחק הכי חלש שלנו העונה. היינו צריכים להפסיד, היריבה הייתה יותר טובה והייתה ראשונה לכל כדור. אין פה קטע של שאננות, היריבה הייתה יותר טובה, זה יכול לקרות".

העצבים של השחקנים: "אני אגיד לשחקנים את מה שיש לי להגיד בארבע עיניים. הצהובים לא היו לגיטימיים וחבל, אבל בלי קשר לזה - פשוט לא הגיע לנו. חבל שהדברים לא התחברו לנו היום, כי היינו במומנטום מצוין. מתחילת העונה מכתירים אותנו לאלופים, אין לנו שליטה על מה שאומרים. היום הדברים לא עבדו על המגרש, עשינו רצף מדהים של ניצחונות, היום היכולת לא הייתה טובה. אנחנו לא נצייר עכשיו הכל שחור, כמו שלא הסתנוורנו אחרי הניצחונות".

קשר מכבי חיפה נטע לביא: "משחק פחות טוב שלנו, הכול הלך הפוך. אבל אנחנו ממשיכים קדימה ומקווים שזה לא יקרה יותר. זה מציק לנו מאוד שנעצר הרצף ואנחנו מאוכזבים, אבל הליגה ארוכה ונחזור לעניינים בקרוב מאוד. יש לשחקנים שלנו המון תשוקה למשחק, הם מאוד רעבים להצלחה. לפעמים צריך להירגע ולא לעשות שטויות, בשבועות האחרונים עשינו משחקים נהדרים. אני חוזר לאט לאט לעניינים אחרי חצי שנה שהייתי בחוץ, אני מרגיש טוב".

הראל שלום שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הראל שלום מודה לאוהדים שליוו אותם לחיפה/דני מרון

קשר הפועל ירושלים רוסלן ברסקי: "ידענו שאם נסתגר מאחור אנחנו נספוג, מכבי חיפה קטלניים בהתקפה. הלכנו על כל הקופה מהדקה הראשונה ואני שמח שזה עבד לנו, אמרנו שננצל את חוסר הפוקוס שלהם אחרי הניצחון על באר שבע. אני אוהב את האתגר של לשחק כאנדרדוג, ידעתי שאני הולך לשחק בתפקיד הזה כל העונה, אנחנו צריכים לצבור נקודות בצורה הזאת".

מאמן ירושלים זיו אריה: "אנחנו לא מתייחסים לרעשים, עוברים על כולנו הרבה דברים מתחילת העונה. איבדנו שבוע שעבר נקודות שהיו לנו ביד בגלל שטויות, וגם היום איבדנו נקודות על שטויות. אם היינו עם עוד 5-6 נקודות היינו יכולים ליהנות מהמשחק הזה, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות. גם שבוע שעבר עלינו במערץ לוחץ וזה לא הצליח לנו. תכניות המשחק שלנו תמיד אמיצות, במצבנו אנחנו צריכים להביא נקודות. לא התבטלנו גם נגד מכבי תל אביב, הם קבוצה יותר טובה. אנחנו לא באים להתבטל אף פעם. הדברים לא תמיד מתגלגלים כמו שאנחנו רוצים".

"לא צריך להבין כלום בין השורות, שבוע שעבר שחקן צעיר איבד כדור, לפני שבועיים שחקן צעיר עשה אדום טיפשי. זה בסדר לשלם מחיר על הילדים האלה, אנחנו מאוד מאמינים בהם, אבל יש גבול. איבדנו 4-5 נקודות שאיתם היינו בעונה מטורפת, אבל זה קורה לא על כדורגל - אלא על שטויות".

"לא אשקר, זו לא תקופה קלה. גם ברמלה וגם בהפועל ירושלים התרגלתי לניצחונות, אבל יש לנו מטרה להישאר בליגה והעונה תהיה מוצלחת אם נשיג את המטרה. אני לא מתעניין במה שאומרים, אבל אשתי יכולה להעיד שההתנהלות ביום-יום קשה מאוד".

בסיום המשחק חשבון הטוויטר של הפועל ירושלים צייץ תחזית של עיתונאים שמסקרים את מכבי חיפה, שהעריכו שהירוקים יביסו את האורחת מהתחתית. הירושלמים הגיבו בעוקצנות לתחזית שהמשחק יסתיים בתבוסה: "ידעת ולא שלחת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully