וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבקרים את קרסטאיץ' אך מבינים: "גם קלופ לא היה עוזר"

23.1.2022 / 6:25

במועדון ביקרו את ההרכב של הסרבי אבל כבר הגיעו למסקנה: "הליקויים שלנו גדולים על כל מאמן, אי אפשר להעלים אותם". בן חיים וביטון איכזבו, דניאל פרץ הראה שיש לו גם חסרונות, אבל בינתיים הרכש ממשיך להתעכב, וגם קרסטאיץ' מתחיל להיות מתוסכל מהמצב

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

קצת יותר מחודש עבר מאז שמלאדן קרסטאיץ' החל לעבוד במכבי תל אביב, ואחרי התיקו 2:2 אתמול (שבת) מול מכבי נתניה, המסקנה במועדון היא שהמאמן הסרבי אינו קוסם. קרסטאיץ' הוביל את מכבי תל אביב לשני ניצחונות בגביע המדינה, אך בששת משחקי הליגה שאימן המאזן שלו עומד על שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד למכבי חיפה. אחרי התיקו הביתי אתמול מול מכבי נתניה, ברור לכולם במועדון שהסרבי לא יכול היה לפתור את כל הבעיות.

"אי אפשר להעלים את הבעיות שלנו במינוי מאמן, טוב ככל שיהיה", הודו אמש במועדון. "יש בעיות שורשיות שגם יורגן קלופ לא יצליח לתקן. זה לא משנה מי יאמן, יש ליקויים שהם גדולים על כל מאמן".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לצד הביקורת, יש מי שמבין: הוא לא יכול לעשות הרבה יותר מזה. קרסטאיץ'/ברני ארדוב

יחד עם זה, אתמול יותר מבמשחקים הקודמים, נשמעה גם ביקורת כלפי קרסטאיץ' על כך שהעלה הרכב לא מספיק טוב וויתר כמעט לגמרי על הקישור האחורי. מי שרשם משחק רע מאוד היה טל בן חיים וגם דן ביטון היה מתחת לרמתו. אתמול גם מרכז ההגנה עם עידן נחמיאס ומתן בלטקסה, היה חלש מאוד ואפילו ניכר כי לדניאל פרץ יש בעיה עם יציאה לקרנות וכדורים גובה נייחים. אנדרה ז'ראלדש סיים עם משחק אישי רע מאוד וגם עדן שמיר לא הזכיר את הקשר הנהדר שקרסטאיץ' יצר.

מאחורי הקלעים ינסו בקבוצה להחליף זר או שניים בעשרת הימים שנותרו לסגירת החלון. קרסטאיץ' רוצה חלוץ במקום סטיפה פריצה ובלם במקום לואיס הרננדס, אבל בינתיים הכל זז לאט מאוד וזה מתסכל את המאמן, למרות שהוא לא מראה זאת כלפי חוץ ובעיקר משדר איפוק בתגובות לתקשורת בסיום משחקים.

עוד בוואלה!

לפחות ראינו שערים: מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד משחק מאכזב. טל בן חיים/ברני ארדוב

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב
הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים
הפועל תל אביב - הפועל חדרה
מכבי נתניה - מכבי חיפה
עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully