וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "חסר לנו ביטחון, זה לא טוב. חייבים לקחת יותר סיכונים"

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-2:2 מול מכבי נתניה: "אנחנו צריכים להיות אגרסיביים ומרוכזים יותר". רן קוז'וך על הטעות של דני עמוס: "זה יכול לקרות"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב הקדישה את המשחק מול מכבי נתניה למני לוי, מגן הקבוצה שהתמוטט במגרש לפני 20 שנה, וקיוותה לציין את המאורע עם ניצחון, אבל למכבי נתניה היו תכניות אחרות והיא לקחה נקודה הערב (שבת) אחרי 2:2 מהנה בבלומפילד. הצהובים פספסו הזדמנות לרשום לראשונה העונה רצף של שלושה ניצחונות, בעוד האורחת סופרת משחק ליגה שביעי ללא הפסד.

רן קוז'וך עוזר מאמן מכבי נתניה עם מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מלאדן קרסטאיץ' עם רן קוז'וך/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ': "היה משחק קשה, ציפינו לזה. היה חסר לנו ביטחון, בעיקר במחצית הראשונה, זה לא טוב. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים יותר. נלמד מהמשחק הזה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר ולקחת יותר סיכונים. אם לא, לא ננצח. אנחנו תמיד מנסים לשחק עם הקבוצה הטובה ביותר, היום שוב שיחקנו כך. נראה מה יקרה בעתיד".

גבי קניקובסקי, שכבש ולא חגג מול האקסית, אמר: "הייתי בנתניה שלוש שנים, זה מועדון שנתן לי הרבה ותמיד מרגש לשחק מול האקסית. אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד על הדברים. לא הופענו למחצית השנייה. הגיע הרבה קהל ויצא מאוכזב. אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד, אין ברירה אחרת. דברים הולכים קשה העונה. גם כשאני לא מבקיע אני חושב שאני נותן הרבה לקבוצה. בארץ זה רק כשאתה כובש, אז פתאום הכול מתחבר, אבל אני אמשיך לתת הכול ולכבוש זה הדובדבן מבחינתי. אנחנו לא במקום הטבעי שלנו, אבל זה מסוג העונות שהדברים הולכים קשה. גם קבוצות באירופה מתקשות. לא נוותר, אנחנו מכבי תל אביב, נמשיך בשלנו ונשתפר".

עוד בוואלה!

לפחות ראינו שערים: מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
עדן קארצב שחקן מכבי נתניה עם יואב זיו מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מודה למכבי תל אביב על כל השנים". עדן קארצב עם יואב זיו/ברני ארדוב

עוזר מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך, שעמד על הקווים בשל ההשעיה של בני לם, אמר: "מרגישים פספוס כי היינו עדיפים בהרבה שלבים של המשחק. במשחקים האלה מגיעים למעט מצבים וצריך לכבוש מהם. לפני השער של מכבי תל אביב הגענו למצב מצוין ואז נענשנו. אני שמח על הדרך בה שיחקנו. יש פה קבוצה מצוינת, שהולכת קדימה. מי שראה את המשחק הבין את זה. אנחנו קבוצה שרוצה לנצח, ללחוץ וליצור. יש פה פוטנציאל וצריך לממש אותו. הדרך שלנו היא למעלה".

על דני עמוס: "אם אנחנו דורשים להניע את הכדור זה יכול לקרות. דני שוער מצוין, שיחקתי איתו. גם לו אנחנו חייבים הרבה נקודות. אמרתי לכל השאר שאנחנו פה כדי להחזיר על הטעות הזו".

עדן קארצב, שקיבל חולצה ממוסגרת מהאקסית לפני המשחק והיה טוב, אמר: "מרגש מאוד, שמחתי להגיע לבלומפילד. המועדון וכולם עשו לי קבלת פנים יפה. עברתי הכול מהכול במועדון והתקדמתי למועדון אחר. אני מודה למכבי תל אביב על כל השנים. אני רוצה להודות למכבי נתניה שלקחה אותי וסיימתי הכי יפה שאפשר במכבי תל אביב. אני אוהב מאוד את הקבוצה שלנו, אנחנו חבורה צעירה ורעבה שרוצה להצליח. גם בני תמיד חושב רק איך לנצח. אנחנו לא פוחדים מאף קבוצה ועושים מה שמצפים מאיתנו לעשות בכל משחק. באנו לנצח, לקחנו נקודה ואנחנו מרוצים מזה. חסר לנו קצת ניסיון כדי לסיים מוקדם את המשחקים. אני שמח ומרוצה מהנקודה הזו. יש גם צד מאוכזב כי יכולנו לנצח".

צפו בתגובות ל-2:2 בין מכבי תל אביב למכבי נתניה

התגובות אחרי ה-2:2 בין מכבי תל אביב למכבי נתניה/ספורט1

בשבת הבאה תתארח מכבי תל אביב אצל מ.ס. אשדוד, בעוד מכבי נתניה תארח יום לאחר מכן את מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully