וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אשכנזי חתם לעונה וחצי במכבי נתניה: "בטוח שנגיע להישגים"

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 12:45

הקשר עזב את מכבי חיפה והשלים את מעברו ליהלומים: "יש כאן שחקנים נהדרים וצוות מצוין". בני לם והשחקנים נשברו בעקבות ההפסד להפועל באר שבע בדקה ה-120 וההדחה מהגביע

תקציר מגביע המדינה: הפועל באר שבע גוברת 1:2 על מכבי נתניה משער דרמטי של שגיב יחזקאל/ספורט1

1. יובל אשכנזי הגיע הבוקר (חמישי) למשרדי מכבי נתניה וחתם על חוזה לעונה וחצי. הקשר, שנפרד אמש משחקני, אנשי ואוהדי מכבי חיפה, הוא אחד הישראלים שהמאמן בני לם סימן מיד עם הגעתו לתפקיד וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט כבר סיכם את תנאיו בשבוע שעבר, כך שהגעתו היתה רק עניין של זמן וכפופה לרצונו של מאמן חיפה ברק בכר, שלבקשתו אשכנזי נשאר חלק מהסגל עד משחק הגביע של הירוקים אמש נגד בית"ר ירושלים.

"אני שמח על החתימה במכבי נתניה ובטוח שיחד עם השחקנים הנהדרים שיש כאן והצוות המצוין נגיע להישגים"", אמר אשכנזי לאחר החתימה. כידוע, הקשר עבר תקופה פחות נעימה מבחינתו ולא ממש היה חלק מהרוטציה של הירוקים העונה, אך בנתניה מאמינים שהוא יוכל לפרוח מחדש. הקבוצה של לם מתקשה לכבוש ואשכנזי, עם איכויות של הצטרפות מהקישור לתוך הרחבה, אמור להיות זה שיעשה את ההבדל ויוסיף עוד מימד של טכניקה ואגרסיביות לקישור של הצהובים-שחורים.

יובל אשכנזי מוצג במכבי נתניה. מכבי נתניה, אתר רשמי
מירוק לצהוב. יובל אשכנזי במכבי נתניה/אתר רשמי, מכבי נתניה

2. שחקני מכבי נתניה כבר הרגישו שהם אוטוטו בתוך קרב פנדלים, אבל השער הדרמטי של שגיב יחזקאל בדקה ה-120 קבע שדווקא הפועל באר שבע היא זו שתעלה לרבע גמר גביע המדינה. במכבי נתניה קיוו וממש האמינו ביכולתם ללכת רחוק בגביע וגם ההגרלה הקשה מול סגנית המוליכה לא הרתיעה אף אחד, מה שגם הוביל לכך ששחקני הקבוצה נראו שבורים בסיום וחלקם נותר דקות ארוכות על כר הדשא. לנתניה אין הרבה זמן להתאושש, כי כבר ביום שני תארח את בני סכנין בליגה (20:00, ספורט3).

"זה רגע מאוד קשה ומאוד כואב, בשביל כל מאמן וכל שחקן", אמר המאמן בני לם. "אלו רגעים קשים. השחקנים נתנו מעצמם מעל ומעבר, נתנו משחק מצוין, התעלינו למשחק באמת מעולה. חלקם נפלו מהרגליים ונאלצנו לעשות חילופים. אי אפשר לבוא בטענות לקבוצה, כולם באו והראו בגרות ושיחקו טוב. בסך הכל כואב הלב", הוסיף המאמן שנראה גם הוא מאוכזב ושבור מההפסד האכזרי.

עוד בוואלה!

רוני לוי: "סיום ממש כיף". בני לם: "כבר ראינו את הפנדלים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה יניב מזרחי. ברני ארדוב
יותר מדי החמצות של שחקני ההתקפה/ברני ארדוב

3. דרוש חלוץ: אחרי החתמתו של אשכנזי, ממשיכים בנתניה לחפש עוד בלם זר ובעיקר חלוץ לחיזוק החלק הקדמי. אם לקבוצה היה העונה סקורר אמיתי, היא היתה יכולה להיות במקומות גבוהים יותר בטבלת ליגת העל וייתכן שגם מצליחה לדלג על פני קבוצתו של רוני לוי אמש בגביע. נתניה שולטת במרכז המגרש במשחקים רבים ומגיעה אל סף הרחבה, אבל שם הדברים נתקעים. עם 18 שערים ב-17 משחקי ליגה, קשה להגיע למקומות גבוהים. איגור זלטאנוביץ' וגם יניב מזרחי, עם שלושה שערים כל אחד, הם שחקנים טובים, אבל לא מספיק חדים ומחמיצים המון. לם רוצה לצרף חלוץ זר או ישראלי ואם יגיע כזה, לצדם של פארפה גיאגון, אשכנזי ויהאב אבו אלשיך שחזר מפציעה, נתניה עוד יכולה להיכנס למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully