וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "סיום ממש כיף". בני לם: "כבר ראינו את הפנדלים"

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 23:15

הפועל באר שבע חגגה 1:2 דרמטי בנתניה אחרי הארכה, יחזקאל: "ברדה אמר לי שאכבוש שער ניצחון". לם: "יום קשה להיות מאמן"

תקציר מגביע המדינה: הפועל באר שבע גוברת 1:2 על מכבי נתניה משער דרמטי של שגיב יחזקאל/ספורט1

חגיגה גדולה בהפועל באר שבע הערב (רביעי) אחרי ה-1:2 על מכבי נתניה בחוץ בתום הארכה. זו כנראה הייתה הסיומת הדרמטית לערב ארוך שנתנה את האות לחגיגות, אולי גם הלחץ שהשתחרר אחרי ההפסד למכבי תל אביב לפני כמה ימים. שגיב יחזקאל כבש בדקה ה-120 רגע לפני הפנדלים והקבוצה מבירת הנגב ברבע הגמר.

אריאל הרוש חוגג עם שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפועל באר שבע חוגגת/ברני ארדוב

"הסיום היה ממש כיף", אמר רוני לוי בחיוך, "התחלנו רע מאוד, הכי גרוע שאפשר. לא נכנסו למשחק, מכבי נתניה מאוד התקפית ומסוכנת, עם הרבה שחקנים מוכשרים ומאמן שאוהב משחק התקפה. בהמשך נכנסנו למשחק ואני שמח שאיתי שכטר החזיר אותנו עם שער שוויון. הגענו להרבה הזדמנויות והיינו צריכים להכריע יותר מוקדם. הגיע לשגיב לכבוש שער ניצחון, הוא הגיע להרבה מצבים וזה מאוד חשוב לביטחון שלו".

על העומס לפני משחק העונה נגד מכבי חיפה ביום שני, אמר המאמן: "אני אולד פאשן, אני לא קונה את הדיבורים על שניים-שלושה משחקים בשבוע. כדורגלנים מקצוענים צריכים לדעת להתמודד, הם ינוחו ויתאוששו. אנחנו מגיעים למשחק בית ומסתכלים על עצמנו, הקהל יבוא ויתמוך בנו. נגיע בשיא המוכנות".

שגיב יחזקאל שהחמיץ 2-3 מצבים מצוינים לפני שער הניצחון שלו, סיכם: "לכל כדורגלן יש תקופות קצת פחות טובות וגם לי הייתה אחת כזו לאחרונה, אבל אני מגיע למצבים אז אני רגוע ושמח שאני יכול לעזור. מה ברדה אמר לי? אליניב ואני זה סיפור אהבה. הוא אמר לי 'אתה תיתן את הגול ותנצח את המשחק' כי הוא ראה שהחמצתי מצבים של מאה אחוז גול, ואני שמח שעזרתי לקבוצה לעבור שלב".

עוד בוואלה!

בדקה ה-120: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי נתניה 1:2 ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה שי קונסטנטין. ברני ארדוב
מכבי נתניה מיואשת/ברני ארדוב

בצד המפסיד בני לם הודה: "כבר ראינו את הפנדלים. אני אצטרך להרים את השחקנים שנתנו פייט. בחלק הראשון שיחקנו מצוין, אבל שחקנים כאן נפלו ועשינו את הכול... מגיע לשחקנים ולקהל שאפו, אני מתנצל בפני האוהדים, אני יודע כמה היה חשוב לו המשחק הזה".

לם הוסיף: "לא ראיתי שהפועל באר שבע הייתה יותר טובה מאיתנו בחצי השני או בהארכה. זה יום קשה להיות בו מאמן או שחקן, אבל יש רגעים כאלה בכדורגל ונצטרך להרים את השחקנים לקראת הליגה".

לם נשאל מה רוני לוי אמר לו בסיום והשיב: "הוא אמר לי שיש לנו קבוצה טובה ושתענוג לראות אותה. הייתי מעדיף להיות זה שמנצח ומחמיא לו על הקבוצה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully