וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע ב"אקסטזה לפני משחק העונה", הלדר לופס חיובי לקורונה

13.1.2022 / 10:08

בקבוצה מודים שהשער של יחזקאל שינה את כל האנרגיות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, ממנו צפוי להיעדר המגן ששוב ייכנס לבידוד. באריירו קיבל מחמאות, רוני לוי תוהה מה לעשות עם הרוש

תקציר מגביע המדינה: הפועל באר שבע גוברת 1:2 על מכבי נתניה משער דרמטי של שגיב יחזקאל/ספורט1

בהפועל באר שבע מודים הבוקר (חמישי) שהשער של שגיב יחזקאל אמש בגביע מול מכבי נתניה בדקה ה-120 היה השער הכי חשוב שכבשה הקבוצה העונה. ביום שני תפגוש הפועל באר שבע את מכבי חיפה בטרנר למשחק העונה ובזכות השער של יחזקאל שהעלה אותה אמש לרבע גמר גביע המדינה והבטיח ניצחון 1:2 דרמטי, כל האנרגיות יהיו אחרות. "אחרי ההפסד למכבי תל אביב, אסור היה לעוף בגביע וזה ששגיב סגר את הסיפור לפני הפנדלים, ירים את כולם לאווירה אחרת במשחק מול מכבי חיפה", אמרו אמש במועדון. "השער הזה יכניס את העיר לאקסטזה לקראת חיפה".

השער של יחזקאל הגיע אחרי שלל החמצות מצידו והוא שיחרר הרבה לחץ אחרי השער שכבש ושעשה סוף לתקופה של כמה חודשי בצורת. "לשגיב יש יכולות מטורפות", אמרו אמש במועדון. "הוא רק צריך להיות יותר מרוכז מול השער. היכולת שלו להביא את עצמו למצבים, היא תכונה שאין לרבים והוא צריך עוד כמה שניות כדי למצוא את המסגרת".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה אדומה בנתניה/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
יש למה לחכות. באר שבע/ברני ארדוב
אריאל הרוש חוגג עם שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יקבל את חולצת ההרכב? הרוש/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
רגע מפנה? יחזקאל/ברני ארדוב

מי שזכה למלים חמות אמש הוא מריאנו באריירו שבדקות רבות דאג לסייע לבלמים לשמור על כך שמכבי נתניה תסתפק רק בשער העצמי של איאד אבו עביד.

לקראת המשחק מול מכבי חיפה שוקל רוני לוי להמשיך בין הקורות עם אריאל הרוש אחרי שמשחק החזרה שלו אתמול להרכב היה טוב מאוד. מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד יחזרו למרכז ההגנה אחרי שנעדרו אתמול. גם ניקיטה רוקאביצה יחזור מהרגישות שלו בשריר הירך האחורי.

מי שנראה כי ייעדר ממשחק העונה נגד הירוקים הוא המגן הפורטוגלי הלדר לופס, שהמועדון הודיע הבוקר שנמצא חיובי בבדיקת קורונה. גם בחודש שעבר הודיעה הקבוצה על כך שלופס נדבק בנגיף, אלא שאז הוא הציג בדיקה שלילית כעבור שלושה ימים וכך חזר לאימונים מוקדם מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully